کد مطلب: 

281942

دلیل کاهش سرعت اینترنت طی دیروز (جمعه) چه بود؟

به دنبال قطع برخی لینک‌های اینترنت بین‌الملل ورودی از سمت کشور ارمنستان که از حوالی ظهر جمعه به وقوع پیوست، اگرچه با گذشت چند ساعت، پهنای باند این مسیر قطع شده از سایر مسیرهای پشتیبان تامین شد اما رفع کامل این اختلال و برقراری لینک‌های قطع شده از مسیر ارمنستان در خاک گرجستان اندکی زمان‌بر است.
دلیل کاهش سرعت اینترنت طی دیروز (جمعه) چه بود؟

به گزارش سیتنا، به دنبال کاهش قابل توجه سرعت اینترنت در روز گذشته (جمعه)، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راس ساعت ۱۲:۲۲ برخی از لینک‌های اینترنت بین‌الملل، ورودی از سمت کشور ارمنستان در خاک کشور گرجستان قطع شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابراین باتوجه به تمهیدات قبلی به سرعت و در کوتاه ترین زمان، پهنای باند مورد نیاز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت از دیگر مسیرهای ورودی تامین شد. هم اکنون میزان پهنای باند بین الملل حداقل به اندازه دو برابر نیاز کاربران کشور وجود دارد و وضعیت ارتباطی کشور در شرایط پایدار قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار سیتنا حاکی است که مشکل برخی لینک‌های اینترنت بین‌الملل ورودی از سمت کشور ارمنستان همچنان قطع و رفع این مشکل ارتباطی زمان‌بر است؛ اگرچه پهنای باند این مسیر قطع شده از سایر مسیرهای پشتیبان تامین شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-06-24 13:34

افزودن دیدگاه جدید