کد مطلب: 

294386

ببینید| رئیس جمهور: باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد

رئیس جمهور با بیان اینکه افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبرنوری در اولویت این دولت قرار گرفته است، گفت: شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل شود.
رئیس جمهور: باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد

به گزارش سیتنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار در قم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: امروز زندگی مردم در بستر فضای مجازی قرار گرفته و تمام زوایای زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه رفاه مردم باید مورد تاکید باشد، افزود: افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبرنوری در اولویت این دولت قرار گرفته است و قم با توجه به اینکه مهد تولید علم است و موسسات فراوانی مشغول تولید محتوا هستند که انتقال این محتوا به عموم مردم، خارج از کشور و ... اهمیت فراوانی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه فیبرنوری یک زیرساخت فرهنگی برای قم محسوب میشود، تصریح کرد: اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی ‌از فیبرنوری در حال استفاده هستند و در تلاشیم تا فیبرنوری در تمام کشور توسعه یابد.

رئیسی با بیان اینکه به وزیر ارتباطات گفته‌ایم که باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد، گفت: شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل شود.

وی، ادامه داد: در قم موسسات تحقیقاتی، پژوهشی، علمی و حوزه علمیه دانشگاه تولید محتوا می‌کنند، انتقال این تولید محتوا به شهرهای دیگر و عموم‌ مردم و خارج از کشور در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس جمهور، تاکید کرد: توسعه فیبرنوری یک زیر ساخت فرهنگی است، اینکه مردم قم از این فناوری پروژه فیبرنوری منازل و کسب و‌ کار استفاده کنند و به ارتباطات و انتقال اطلاعات سرعت بخشند، کار ستودنی است.

وی، گفت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه همه دولت‌ها قرار بگیرد، قرار گرفتن زندگی مردم در بستر فضای مجازی است و هیچ موردی از دست‌ساخته‌های بشر با این سرعت رشد نکرده و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار نداده است.

رئیسی، خاطرنشان کرد: کسب‌وکارها،‌ انتقال دانش، سرگرمی‌ها، ارتباطات مالی، سازمانی و پولی بر مدار فضای مجازی قرار داده شده است.

وی، اشاره کرد: از پژوهشگران و محققان تا حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند، نباید حال‌گیری پیش بیاید؛ سرعت در انتقال اطلاعات اهمیت دارد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2024-05-09 08:47

افزودن دیدگاه جدید