کد مطلب: 

205807

دکتر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا شد

سید ضیاء هاشمی رسما به عنوان جایگزین محمد خدادی، در سمت مدیرعامل ایرنا معرفی شد.
سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا شد

به گزارش سیتنا، سید ضیاء هاشمی ـ استاد دانشگاه و پژوهشگر ـ است که به مدت چند ماه سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم بود.

او پیش از این ریاست مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران را برعهده داشته است.

عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه تهران، ریاست گروه علوم اجتماعی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی، عضویت در کمیسیون تخصصی شورای عتف و عضویت در کمیسیون اجتماعی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضویت در جهاد دانشگاهی و حضور در سمت های مختلف این نهاد انقلابی از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.

او عضویت در هیات موسس و هیات مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین المللی همکاری های خبری شیعه (شفقنا) و نیز عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات کشور را در کارنامه حرفه ای و اجرایی خویش دارد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به سید ضیاء هاشمی آمده است:

«نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده علمی- فرهنگی جنابعالی، با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و سرمایه انسانی، نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه، تقویت همکاری و هم افزایی با رسانه ها، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی و فعال سازی دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.»

سیتنا ضمن تبریک به دکتر ضیاء هاشمی، برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-31 15:32

افزودن دیدگاه جدید