کد مطلب: 

1982

اهم سیاست‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 91 اعلام شد

اهم سیاست‌های شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 91 اعلام شد

افزایش پهنای باند داخلی و اینترنت بین الملل، ساماندهی روابط با مشتریان و اجرای برنامه توسعه نیروی انسانی از مهم ترین دستاوردهای شرکت ارتباطات زیرساخت در سال گذشته بوده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر «محمد علی فرقانی» معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت  که در نخستین جلسه هیات مدیره این شرکت در سال جاری ضمن تشکر از همه کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت که در سال 90 تلاش خوبی در پیشبرد برنامه های شرکت داشتند  در خصوص سیاست های سال جاری شرکت، گفت: سیاست‌های سال 91 شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت مدون تهیه  و به مدیران  ابلاغ شده است که مهم ترین آن عبارت است از:

 

- توجه به نیازهای مادی  و معنوی کارکنان،

-تعامل سازنده  با مشتریان،

- توجه به اصل شایسته سالاری،

- استعداد یابی  واعتماد به نیرو های جوان،

-نو آوری و اصلاح و بهبود روش‌ها، 

- پیشتازی در استفاده از فناوری‌های نوین،

-اتکا به توانایی صنعت داخلی در جهت اجرای منویات رهبری،

-برون سپاری حداکثری فعالیتها در جهت اعتماد به بخش خصوصی،

- مدیریت بهینه سرمایه‌های مادی و معنوی.

 

دکتر فرقانی درادامه با اشاره به این که بهار با رویش و رشد همراه است، افزود: ما نیز باید روح و روان و اندیشه خودمان را نو کنیم.

 

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد سال 91 سالی پربار برای حوزه ICT کشور و مخصوصا شرکت  ارتباطات زیرساخت باشد.

 

دکتر فرقانی در ادامه با اشاره به عملکرد سال 90 شرکت، گفت: افزایش پهنای باند داخلی و اینترنت، ساماندهی روابط با مشتریان و اجرای برنامه توسعه نیروی انسانی، راه اندازی مراکز استانی و طراحی برنامه استراتژیک شرکت ارتباطات زیرساخت، از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است. راه اندازی مراکز استانی و طراحی برنامه استراتژیک شرکت ارتباطات زیرساخت، از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-04-08 09:07

افزودن دیدگاه جدید