کد مطلب: 

259723

دوربین جدید سونی کار بلاگرها را آسان می‌کند

دوربین جدید سونی که ZV-E۱۰ نام دارد به علت قابلیت‌های مناسب همچون تنظیم نور، امکان فوکوس و حسگر قوی مورد استقبال بلاگر‌ها و عکاسان قرار گرفته است. این دوربین جدید، مجهز به لنز قابل تعویض APS-C و حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی بوده که کار بلاگر‌ها را آسان می‌کند.
دوربین جدید سونی کار بلاگرها را آسان می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی به طور رسمی از دوربین ZV-E10 برای راحتی بلاگرها در ضبط ویدئو و عکاسی رونمایی کرد.

قیمت دوربین جدید سونی چقدر است؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که دوربین ZV-E۱۰ سونی با قیمت ۷۹۹ دلار به همراه کیت لنز ۱۶-۵۰ به طرفداران عکاسی فروخته می‌شود. شرکت سونی با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات دوربین قبلی خود را رفع کرده، اما در نسخه جدید دوربین خود نیز تثبیت کننده تصویر مبتنی به سخت افزار را ندارد و قرار است ZV-E۱۰ را نیز با تثبیت کننده الکترونیکی ارائه دهد.

گفتنی است؛ دوربین جدید دارای قابلیت Bokeh Switch است که می‌تواند باعث تغییر اندازه دیافراگم شود تا پس زمینه تصویر حالت محو پیدا کند. شرکت سونی اخیرا اعلام کرده تراشه‌های دوربین ZV-E۱۰ را طوری ساخته است که با هربار شارژ کردن دوربین می‌تواند حدود دو ساعت فیلمبرداری کند.

براساس گزارش‌ها دوربینZV-E10  به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ویدئو را ضبط کند. همچنین این دوربین جدید دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و میکروفن بسیار قوی برای ضبط کردن صدا است. گفته شده دوربین جدید سونی از پخش مستقیم USB برای گوشی‌های با سیستم عامل نسخه اندروید نیز  پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-08-01 10:35

افزودن دیدگاه جدید