کد مطلب: 

188167

رفع مشکل شبکه تلفن همراه شمال غرب تهران تا اذان مغرب

در پی انفجار لوله گاز در منطقه شهران از بامداد ساعات اولیه امروز (جمعه) ارتباطات این منطقه و برخی مناطق اطراف با دشواری‌هایی همراه شده است.
رفع مشکل شبکه تلفن همراه شمال غرب تهران تا اذان مغرب

به گزارش سیتنا، سعید عسکری ، مدیرکل ارتباطات همراه اول در خصوص آخرین وضعیت تماس‌های موبایلی ساکنان این منطقه به ایسنا، گفت: از ساعت 4:58 بامداد به دلیل انفجار گاز خطوط انتقال فیبر نوری مرکز شهید کاظمی مخابرات دچار قطعی شده است و ما نیز با توجه به این که ارتباط مشترکان شمال غرب مان از طریق خطوط انتقال فیبر نوری برقرار می شده دچار قطعی‌هایی در این منطقه شده ایم.

وی با اشاره به این که پیش‌بینی می‌‌‌‌‌‌‌شود در این اتفاق خطوط تلفن همراه 500 هزار مشترک همراه اول دچار مشکل شده باشند، خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشان کرد: اکنون با به کار گیری شیوه های جایگزین شرکت ارتباطات سیار تلاش کرده تا ارتباطات در حد امکان در این منطقه برقرار شود . به همین دلیل به نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد  مشکل بیش از 350 هزار مشترک برطرف شده باشد.

وی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: برای مابقی مشترکان نیز تلاش‌ می‌‌‌‌‌‌‌شود تا زمان افطار این مشکل برطرف شود. همچنین در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حاضر مشترکان می‌توانند از طریق رومینگ ملی و اتصال به شبکه اپراتورهای دیگر مکالمات خود را انجام دهند.

عسکری همچنین یادآور شد: برای مکالمات موبایلی دسترسی به شبکه‌های اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ هزینه ای به دنبال نخواهد داشت.

وی در ارتباط با دسترسی مشترکان همراه اول به اینترنت اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ، خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان کرد: در این بخش بر اساس تعرفه های در نظر گرفته شده برای رومینگ دیتا مشترک ملزم به پرداخت هزینه می‌‌‌‌‌‌‌شود. البته با توجه به بالا بودن این درخواست های رومینگ به شبکه های اپراتورهای دیگر ممکن است اپراتورهای مختلف رومینگ اینترنت خود را باز نگذاشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-17 18:59

افزودن دیدگاه جدید