کد مطلب: 

287384

اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری با توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، توسعه شبکه تلفن همراه در ۱۲۶ روستا تصویب شد که از این تعداد تاکنون توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستا انجام شده و اجرای این طرح در ۳۳ روستای دیگر تا نیمه نخست سال آینده انجام می‌شود.
اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری با توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش سیتنا، مرتضی بلالی با اشاره به روند اجرای زیرساخت‌های ارتباطی در استان گفت: در سفر نخست ریاست ‌جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، توسعه شبکه تلفن همراه در ۱۲۶ روستای این استان تصویب شد.

بلالی با اشاره به اینکه برای توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای چهارمحال و بختیاری 2400 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و هزینه شد، تصریح کرد: برای دور دوم سفر ریاست ‌جمهوری به استان نیز پیشنهاد تخصیص اعتبار به‌ منظور توسعه شبکه تلفن همراه روستایی ارایه می‌‎شود.

وی با بیان اینکه برای دور دوم سفر ریاست ‌جمهور به چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری سه طرح با 3845 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد، افزود: یکی از این طرح‌ها افتتاح ساختمان مجتمع ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مدیرکل ارتباطات استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به منظور تامین پهنای مورد نیاز برای سایت‌های تلفن همراه و مراکز مخابراتی ۳۵۰ کیلومتر فیبرنوری با اعتباری بالغ بر ۵۲۵ میلیارد ریال اجرا شده و در دور دوم سفر ریاست ‌جمهوری به استان افتتاح می شود.

وی افزود: طرح توسعه شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستای استان با دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌‎گذاری از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در دور دوم سفر ریاست ‌جمهور به بهره‌ برداری می رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-13 14:11

افزودن دیدگاه جدید