درآمد 965 میلیون دلاری فیسبوک در سال 2013 از تبلیغات موبایلی
فیس بوک از قرار بیش از یک میلیارد کاربر دارد. بر پایه برخی از آمار، کاربران تلفن همراه در روز به طور متوسط ۱۴ بار فیس بوک خود را چک میکنند. برخی از آمارها هم اپلیکیشن فیس بوک را محبوبترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۲ معرفی میکنند.
به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، عرضه اپلیکیشن جدید فیس بوک با عنوان "Home" راه کاربران را کوتاه خواهد کرد. به جای روشنکردن دستگاه و فراخواندن اپلیکیشن فیس بوک، کاربران از این پس میتوانند با روشن کردن دستگاه، صفحه اصلی فیس بوک و محتویات فیس بوکی را در یک نگاه مرور کنند.
گسترش استفاده از این اپلیکیشن میتواند عرصهی جدیدی از تبلیغات بازرگانی را پیش پای فیسبوک بگشاید. بر اساس آمار منتشرشده از سوی مؤسسه بازارسنجی "ایمارکِتِر" آمریکا، فیس بوک در حال حاضر - پس از گوگل - دومین پخشکننده تبلیغات موبایل است. برآورد میشود که درآمدهای بزرگترین شبکه اجتماعی جهان از این محل در سال ۲۰۱۳ به ۹/ ۹۶۴ میلیون دلار برسد.
معرفی موبایل فیس بوکمحور سومین اتفاق مهم مربوط به فیسبوک در ماههای اخیر بوده است. این شبکه اجتماعی در ابتدا موتور جستجوگر "گرافسرچ" را معرفی کرد که کار کاربران برای پیداکردن دوستان و آشنایان خود را به مراتب سادهتر میکند. در ماه مارس هم تایملاین جدید این شبکه اجتماعی معرفی شد.
استقبال از اپلیکیشن جدید میتواند به تثبیت موقعیت HTC در رقابت با آیفون و سامسونگ نیز کمک کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید