نشست های تخصصی – آموزشی در نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود
دفتر مطالعات رسانه در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اقدام به برپایی نشست های تخصصی آموزشی خواهد کرد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، دفتر مطالعات رسانه در نمایشگاه نوزدهم مطبوعات برپایی برنامه های متفاوت فرهنگی ،تخصصی و تفریحی را در دستور کار دارد.
دفتر مطالعات رسانه با تشکیل ستادی تحت عنوان کار گروه های اجرایی برنامه های متفاوتی را درغرفه های نمایشگاه تبیین کرده است. برگزاری نشست های تخصصی یکی از مهمترین فعالیت های این دفتردر نمایشگاه مطبوعات است.
این نشست ها اغلب با موضوع های تخصصی در زمینه رسانه مطرح بوده و انتخاب افراد برجسته در حوزه ارتباطات برای حضور در این نشست ها توسط کمیته علمی مرکز مطالعات رسانه انجام می شود.
موسسات مطبوعاتی رسانه ها و روزنامه ها می توانند نشست های پیشنهادی خود را در ایام نمایشگاه مطبوعات ارایه کنند.
این پیشنهادات پس از تایید نهایی به صورت نشست های اصلی، مهمان و پیش بینی نشده برگزار می شود.
بر اساس اعلام دست اندرکاران برپایی نمایشگاه مطبوعات، 5 سالن در فضای نمایشگاه برای برگزاری نشست های تخصصی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید