کد خبر: 337384
16 خرداد 1405 - 13:46

مدیرعامل آسیاتک: اینترنت دیتاسنترها همچنان قطع است/ کسب‌وکارهای اینترنتی کماکان با مشکل مواجه‌اند

مدیرعامل شرکت آسیاتک، با اشاره به تداوم مشکلات دسترسی به شبکه در بخش‌های تخصصی، اعلام کرد که برخلاف برخی اظهارنظرها مبنی بر بازگشت وضعیت اینترنت بین‌الملل به شرایط پیش از دی‌ماه سال گذشته، دسترسی مشتریان مراکز داده (دیتاسنترها) همچنان برقرار نشده و کسب‌وکارهای اینترنتی کماکان با چالش مواجه‌اند.

متن خبر

محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، در تشریح آخرین وضعیت شبکه اینترنت به دنبال بازگشایی اخیر اینترنت بین‌الملل، اظهار داشت: «در حال حاضر اینترنت مشترکین خانگی وصل شده است، اما اینترنت مشترکین مراکز داده (دیتاسنترها) و بخش‌های مشابه هنوز وصل نشده و کسب‌وکارهای اینترنتی همچنان با مشکل مواجه هستند.»

وی در واکنش به ادعاهای مطرح شده مبنی بر بازگشت کامل دسترسی‌های اینترنت بین‌الملل به شرایط پیش از دی‌ماه سال گذشته، تصریح کرد: «ما دسترسی نداریم که چک کنیم وضعیت دقیقاً به چه حالتی برگشته است، اما آنچه از رفتار مصرف مشترکین مشاهده می‌کنیم، نشان می‌دهد که سرویس‌های مشتریان دیتاسنترها هنوز وصل نشده است.»

مدیرعامل آسیاتک در پایان در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته از مسئولان مربوطه و دلایل تداوم این قطعی‌ها خاطرنشان کرد: «موضوع در حال بررسی است، اما تاکنون صحبت یا دلیل خاصی برای این وضعیت ارائه نشده است.»

انتهای پیام

گفت و گو از سارا استوار

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

مرسی
عالی بود
امیر
فیلترشکن ها که وصل میشه.

دیگه چرا سرورها رو قطع کردن!

این فقط کسب کارها رو نابود میکنه و فقط میخوان مردم بیچاره کنن
آرش
چه قشنگ ملت رو سرکار گذاشتن ؟! کاری کردن نه سیخ بسوزه نه کباب پزشکیان میگه وصل کردم جلیلی میگه وصل نیست !
مهرداد شیرازی
تشکر از رسانه مردمی سیتنا به خصوص خانم استوار و خانم ارشادی فر ، اینترنت دیتاسنترها رو بعد از توافق احتمالی وصل میکنن،همین نت معمولی و پر از اختلال فعلی هم با هزار و یک داستان وصل شده!!!
امیر
نابود شدن کسب و کار ها
باید تاسف خورد به حال این مسئولین با این طرز تفکر
علی فرخی
۴۰۰گیک بانصب کابل نوری در اسفندماه گذشته از اسیاتک که ارائه دهنده فعال وبا انصافی بود فبلااینترنت خریداری نموده بودم خریداری کردمبا توجه به قعطی مداوم نت در من فقط برا تلویزیون استفاده می‌کردم در اردیبهشت پیامک آمد که نت شما به اتمام رسیده آخه مدیر عامل اسیاتک شما که از مدیران با انصاف بودید وهوای مردمو داشتید چرا من که زورم به خودم رسید واز آسیاتک به مخابرات کوچ کردم فک کردم مردم رو میشه دور زد یه بار یارو سرش کلاه میره بعد کوچ میکنه متضرر واقعی کی میشه شما
محمد
داغونمون کردید دست بردارید از این اینترنت بذارید مردم نفس بکشن
میلاد
بنام خداوند بخشنده مهربان داداش اینترنت ک دیگ کل دنیا ازادانه دارن استفاده میکنن جلو اینو چرا گرفتین راستی فکری برای معیشت و نامخسوس گروت شدنا کردید باتشکر ایشالا ازشنبه یاحق
رضا
ای نام تو بهترین سرآغاز ،بی نام تو نامه کی کنم باز
میازار موری که دانه کش است
برایشان اندکی طعام بیاورید
علی پرهیزی
بله اینترنت دیتاسنترها هنوز قطع هست و برگشتیم به عصر حجر
بدبخت شدم
میشه از اینترنت دست بکشین و برین تو فاز برق؟؟ اصلا برین اماده بشین واسه قطعی برق فقط این اینترنت لامصب رو وصل کنین
The Captain
قبل دی هم اینترنت دیتاسنترا قطع بود؟ نه؟ پس یه دروغ دیگه هم گفتین. واسه تنوع یبارم شده راست یه چیزیو بگین! مردم تقصیر ندارن که بهتون بی اعتمادن
پريا
اينستا حساس شده با وي پي ان پيج ها رو ميبنده چون فكر ميكنه ربات همش هم بخاطر اين فيلترينگيه كه رو اينستا زدن مجبوري با فيلتر شكن بري بختت ايراني
علیرضا عبداللهی
سلام
بنده یک شرکت خدمات تبلیغات اینترنتی هستم نزدیک به ۱۵۰ نفر مستقیما و عیر مستقیم ۵۰۰ نفر از جمع آوری ضایعات بگیرید تا وکیل و خدمات منزل و تعمیرات لوازم خانگی نون شب زن و بچه شون از طریق این تبلیغات اینترنتی درمی آورند
در حال حاضر اینترنت دیتا سننترها قطع هست
بنابراین بنده نمی توانیم پلسک آپ دیت کنیم
و گواهی رایگان امینی پلسک را صادر کنیم و تمام وب سایت های بنده در حال حاضر قطع است و بنده و ۵۰۰ نفر مشترکین بنده در حال ورشکستگی هستیم
از مسئولان ذیربط خواهش و تمنا می کنم که قطعی اینترنت را مهندسی کنند نه اینکه یک دفعه شیر فلکه ببندند علاوه بر خسارت جنگ رزیم جنایتکار آمریکا و اسرائیل
یک تصمیم غیر مهندسی مسئولان عزیز خسارت مضاعف بر هموطنان وارد کنند
به نظر بنده اپلیکیشن پلسک چون خدمات رایگان گواهی امنیتی سایت ها را صادر می کنند به نفع نظام است و مانع خروج هزار دلار از کشور می شود
ونیز هیچ آسیبی نمی توانند به امنیت کشور وارد کند
از مسئولان ذیربط خواهش و تمنا دارم با مهندسی قطع اینترنت آی پی پلسک را از بلاک اینترنت بین الملل آزاد کنند
قبلا از زحمات مسئولان عزیز تشکر و قدردانی می کنم
علیرضا عبداللهی

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.