ببینید | دیجیتالسازی فرآیندها؛ محور اصلی توسعه در فولاد مبارکه
معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از محورهای استراتژی فولاد مبارکه، هوشمندسازی و دیجیتالسازی فرایندهای تولید است؛ این رویکرد از چند سال گذشته با تمرکز بر آموزش نیروی انسانی و همکاری با دانشگاهها و شرکتهای دانشبنیان آغاز شده است.
حمیدرضا خسروانیپور، معاون طرح و توسعه شرکت فولاد مبارکه، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا درباره برنامههای این شرکت در حوزه دیجیتالسازی و هوشمندسازی فرایندهای تولید و زنجیره تأمین پرسشهایی مطرح کرد.
خسروانیپور در پاسخ به این پرسش که «فولاد مبارکه چه برنامهای برای دیجیتالیسازی فرایندهای تولید و زنجیره تأمین در سالهای آینده دارد؟» گفت: «یکی از محورهای استراتژی فولاد مبارکه، هوشمندسازی و دیجیتالسازی فرایندهای تولید است. این رویکرد از چند سال گذشته با تمرکز بر آموزش نیروی انسانی و همکاری با دانشگاهها و شرکتهای دانشبنیان آغاز شده است.»
وی افزود:«ما تلاش میکنیم که این تحول دیجیتال را در تمامی زنجیره ارزش فولاد مبارکه پیادهسازی کنیم؛ از تولید تا تأمین و توزیع. در طرحهای توسعه جدید نیز تأکید ویژهای بر بهرهگیری حداکثری از فناوریهای هوشمند، سیستمهای کنترل پیشرفته و تحلیل دادههای صنعتی داریم تا به فولاد مبارکهای تمامهوشمند دست پیدا کنیم.»
خبرنگار: سارا استوار
تصویربردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید