کدخبر :325817 پرینت
05 مهر 1404 - 11:51

رونمایی از هویت بصری جدید گروه فن‌آوا در بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ + گزارش تصویری

همزمان با بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ، گروه فن‌آوا با سابقه ۲۲ سال فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، در راستای رویکرد جدید و ری‌برندیگ گروه، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، گروه فن‌آوا پس از ۲۲ سال فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات، همزمان با بیست‌وهشتمین نمایشگاه الکامپ و در سالن ۳۸ این رویداد، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

به گفته مدیران این گروه، طراحی هویت بصری جدید بر پایه تغییرات کسب‌وکار، تحولات صنعت فناوری و رویکرد نوین فن‌آوا در مسیر ری‌برندینگ انجام شده و نمادی از پویایی، نوآوری و حرکت تازه این مجموعه در نقشه راه آینده است.

مسعود زندوکیلی، مدیرعامل گروه فن‌آوا، در مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری این گروه با اشاره به سابقه این هلدینگ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فناوری کشور، گفت: «فن‌آوا با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه و برخورداری از مجوزهای متعدد در حوزه‌های مختلف ICT، در یک سال و نیم گذشته، تغییرات اساسی در مدل کسب‌وکار خود ایجاد کرده و اکنون با تمرکز بر فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی، هوشمندسازی و فناوری‌های مالی، گام تازه‌ای در مسیر توسعه برمی‌دارد.»

وی افزود: «بخش‌هایی از فعالیت‌های جدید گروه در نمایشگاه الکامپ امسال معرفی شده و برنامه داریم در نمایشگاه‌های آینده نیز دستاوردهای نوآورانه بیشتری را رونمایی کنیم.»

زندوکیلی در پایان از مدیران و اعضای پیشین و کنونی هیات‌ مدیره گروه فن‌آوا به دلیل همراهی و حمایت‌هایشان قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود هویت بصری جدید سرآغاز حرکتی پرشتاب و تحول‌آفرین برای این هلدینگ باشد.

انتهای پیام

خبرنگار: سارا استوار
عکاس: مهسا شریفی نیا

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.