حمایت سندیکای صنعت مخابرات ایران از ایرانسل بابت منطقی نمودن قیمت بسته های TD-LTE
دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: ایرانسل از سال ۱۴۰۲ تا کنون تعرفه های خدمات اینترنتی TD-LTE را ثابت نگهداشته و اکنون در پی افزایش شدید هزینه های توسعه و نگهداری و در چارچوب ضوابط حاکم، قیمت بسته های اینترنتی ثابت خود را به سطحی متعارف و متوازن رسانده است تا زمینه ساز استمرار توسعه زیرساخت ها و بهبود تجربه کاربری شود.
فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار سیتنا، گفت: این سندیکا در پنج سال گذشته به دفعات لزوم عادلانه شدن تعرفه های ارتباطی را خاطرنشان نموده است.
وی ادامه داد: سندیکا معتقد است که اگر دخل و خرج اپراتورها تناسب نداشته باشد، با تمام تلاش و از خود گذشتگی مدیران و کارکنان باز هم سازمان آن اپراتور ابتدا کارایی خود را از دست می دهد و سپس در صورت تداوم، فلج می شود.
رستگار گفت: این معلولیت فقط دامن گیر اپراتور نخواهد بود بلکه در کل زیست بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات اثر نامطلوب خواهد داشت.
وی ادامه داد: از اینها بگذریم، کاربران از سطح مردم عادی تا کسب و کارها ابتدا با نارسایی ارتباطات مواجه و در صورت ادامه، محکوم به دریافت خدمات نامطلوب خواهند شد.
رستگار خاطرنشان کرد: ایرانسل از سال ۱۴۰۲ تا کنون تعرفه های خدمات اینترنتی TD-LTE را ثابت نگهداشته و اکنون در پی افزایش شدید هزینه های توسعه و نگهداری و در چارچوب ضوابط حاکم، قیمت بسته های اینترنتی ثابت خود را به سطحی متعارف و متوازن رسانده است تا زمینه ساز استمرار توسعه زیرساخت ها و بهبود تجربه کاربری شود.
دبیر سندیکای صنعت مخابرات افزود: شرکت ایرانسل و سایر اپراتورهای ارتباطی توجه داشته باشند که مردم قدردان سازمانهای خدمات رسان واقعی هستند و از هرگونه کمک و یاری برای حفظ و گسترش آن دریغ نخواهند نمود، ولی در مقابل انتظار دارند که برای ارتقای کیفیت، ارائه سرویس های جدید، مهربانی بیشتر با مشترکان در تماسها و مراجعات، تلاش و نظارت های لازم صورت بگیرد.
وی گفت: سندیکا امیدوار است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مشارکت سایر نهادها، هرچه زودتر به قول های خود برای اصلاح و عادلانه شدن کلیه تعرفه های ارتباطی و اینترنتی عمل نماید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید