کدخبر :321773 پرینت
10 تیر 1404 - 14:23

علی رغم اعلام بانک پاسارگاد؛ همچنان دسترسی به وی بانک میسر نیست!

علی رغم ارسال پیامک ساعتی پیش بانک پاسارگاد مبنی بر فعال سازی سامانه وی بانک، کاربران سیتنا با ارسال پیام‌هایی ضمن گلایه از عملکرد این بانک در مواجهه با حمله سایبری اخیر، از عدم امکان ورود به این سامانه خبر دادند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال حمله سایبری اخیر به سامانه بانک پاسارگاد در خلال جنگ ایران با اسرائیل، طی روزهای اخیر این بانک در آخرین به‌روزرسانی‌ پیرامون رفع اختلال خدمات بانک، اعلام کرد: امکان خرید از دستگاه‌های کارت‌خوان، ارائه خدمات غیرحضوری به کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی بانک و ارسال رمز دوم پویا در خرید های اینترنتی فعال می باشد، ولی امکان استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک پاسارگاد همچنان غیر ممکن است.

ساعتی پیش این بانک با ارسال پیامکی به مشتریانش اعلام کرد که سامانه وی بانک و همراه بانک پاسارگاد مجددا فعال شده است، اما کاربران سیتنا با ارسال پیام‌هایی ضمن گلایه از عملکرد این بانک در مواجهه با حمله سایبری اخیر، از عدم امکان ورود به سامانه وی بانک پاسارگاد خبر دادند.

پاسارگادپاسارگاداینترنت

این بانک روز شنبه هفتم تیرماه نیز در پیامکی از جانب مدیرعامل این بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر این بانک در مقابله با حملات سایبری و زمان دقیق رفع این مشکلات، توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد را مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر دانست.

نکته آنکه علی رغم اعلام مدیرعامل این بانک مبنی بر بازگشت بانک پاسارگاد به چرخه ارائه خدمات، همچنان خدمات اینترنتی این بانک در دسترس نبود.

پاسارگاد

انتظار می رود با گذشت نزدیک به دو هفته از اختلال گسترده در ارائه خدمات غیرحضوری بانک پاسارگاد، این بانک در مرحله نخست نسبت به بررسی رفع اختلال اقدام کرده و بعد از تست های لازم و پایداری شبکه بانک در ارائه خدمات، نسبت به ارسال پیامک اطلاع رسانی برای مشتریان اقدام کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.