گلایه از عدم استرداد وجه بلیت کنسل شده در علی بابا
برخی کاربران سایت علی بابا از تاخیر در بازگشت وجه بلیت های کنسل شده و محدودیت های استفاده از اعتبار در حساب کاربری خود گلایه مندند.
به گزارش سیتنا از تسنیم، تعدادی از مسافران که بلیت قطار خود را از سایت علیبابا خریداری کردهاند، از نحوه بازگشت وجه و محدودیتهای استفاده از اعتبار حساب کاربری خود بهشدت ناراضیاند.
یکی از کاربران میگوید: 25 خرداد امسال بلیت قطار مسیر تهران-مشهد را برای تاریخ 3 تیرماه 1404 از سایت علیبابا خریداری کردم و همان روز آن را کنسل کردم.
وی ادامه میدهد: پس از کنسلی، 10 درصد از مبلغ بلیت کسر و مابقی به حساب کاربریام واریز شد. قصد داشتیم با همین اعتبار مجدداً بلیت بخریم، اما سایت علیبابا اجازه استفاده از اعتبار را نداد.
وی با بیان اینکه حدود دو هفته از تاریخ کنسلی گذشته اما هنوز وجه بلیت به حساب بانکیاش بازنگشته، میگوید: چند بار با پشتیبانی علیبابا تماس گرفتم، اما پاسخها فقط از طریق باتهای خودکار داده میشود و تاکنون نتیجهای نگرفتهام.
سیاستهای مبهم و محدودیتهای اعمالشده از سوی علیبابا موجب نارضایتی کاربران شده و بسیاری معتقدند این شرکت توجه کافی به حقوق مشتریان ندارد.
این در حالی است که شرکتهای واسطه خدمات مسافرتی موظفاند در سریعترین زمان ممکن، وجه کامل را به مشتریان بازگردانند و امکان استفاده آزادانه از اعتبار حساب را فراهم کنند تا اعتماد مسافران حفظ شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید