ادامه اختلال در خدمات غیرحضوری بانک پاسارگاد علی رغم اعلام رسمی بازگشت به چرخه بانکی!
در حالی که با گذشت بیش از 10 روز از حمله سایبری به زیرساخت بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر بانک پاسارگاد در مقابله با حملات سایبری، توفیقات کمنظیر بانک پاسارگاد را مهمترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر اعلام کرده است.
به گزارش سیتنا، در حالی که با گذشت بیش از 10 روز از حملات سایبری به زیرساخت بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری (اینترنت بانک و موبایل بانک) این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل این بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر این بانک در مقابله با حملات سایبری و زمان دقیق رفع این مشکلات، توفیقات کمنظیر بانک پاسارگاد را مهمترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر دانسته است.
نکته دیگر آنکه علی رغم اعلام مدیرعامل این بانک مبنی بر بازگشت بانک پاسارگاد به چرخه ارائه خدمات، همچنان خدمات اینترنتی این بانک در دسترس نیست.
آیا مدیرعامل این بانک از وضعیت ارائه خدمات بانک تحت مدیریتش بی اطلاع است یا بخش اصلی خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت را جزو خدمات بانک نمی داند که این پیامک از جانبش ارسال می شود؟!
در متن این پیامک آمده است:
همراهان وفادار بانک پاسارگاد
توفیقات کمنظیر بانک پاسارگاد که به واسطه اعتماد شما شکل گرفته است مهمترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر بود.
با این حال با تلاش نستوه و شبانه روزی فرزندان شما در بانک پاسارگاد خدمات بانک به حالت عادی بازگشته و انشا الله از استمرار برخوردار خواهد بود.
بی تردید شرح صدر و اعتماد مثال زدنی و قابل تقدیر همراهان گرانقدر که یاریگر ما بودهاند، پشتوانهای استوار برای عبور از هر مانعی خواهد بود. درکنار هم ایستادهایم و ثابت کردهایم:
«آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است»
با سپاس و احترام
مجید قاسمی
مدیرعامل بانک پاسارگاد
انتهای پیام
دیدگاهها
رفتم بانک میگن نه همراه بانک هنوز درست نشده.
خب واسه چی وقتی درست نشده اینطوری پیامک میزنن و دروغ میگن و مردم رو سرکار میزارن.......
رفتم بانک گفتن همراه بانک هنوز خرابه. عصبانی بودم از این دروغ و پیامکشون و اینکه مردم رو مچل کردن, این خبر رو دیدم یک کم آروم شدم که حداقل یه نفر هم هست حرف دل مردم رو بزنه
این شیوه کار مدیران بی سواد و رابطه ای است که بدون تجربه و تخصص کافی یک سازمان و شرکت را به قهقرا میبرند و اصولا مورد بازخواست هم قرار نمیگیرند چون با پارتی و توصیه این پست را گرفته اند
آدم بی سواد هم علاقه ای به بکارگیری افراد متخصص و باسواد ندارد چون بی سوادی خودش آشکار خواهد شد
بانکی که اکثر خدماتش اینترنتی هست بعد میگن خدمات اینترنتی قطع شده بگو کلن قطع شده دیگه ادعای جهانی بودنشون هم میاد ،هزاره ی سوم خخخخخخ
افزودن دیدگاه جدید