کدخبر :321634 پرینت
07 تیر 1404 - 17:10

ادامه اختلال در خدمات غیرحضوری بانک پاسارگاد علی رغم اعلام رسمی بازگشت به چرخه بانکی!

در حالی که با گذشت بیش از 10 روز از حمله سایبری به زیرساخت‌ بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر بانک پاسارگاد در مقابله با حملات سایبری، توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد را مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر اعلام کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در حالی که با گذشت بیش از 10 روز از حملات سایبری به زیرساخت‌ بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری (اینترنت بانک و موبایل بانک) این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل این بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر این بانک در مقابله با حملات سایبری و زمان دقیق رفع این مشکلات، توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد را مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر دانسته است.

نکته دیگر آنکه علی رغم اعلام مدیرعامل این بانک مبنی بر بازگشت بانک پاسارگاد به چرخه ارائه خدمات، همچنان خدمات اینترنتی این بانک در دسترس نیست.

آیا مدیرعامل این بانک از وضعیت ارائه خدمات بانک تحت مدیریتش بی اطلاع است یا بخش اصلی خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت را جزو خدمات بانک نمی داند که این پیامک از جانبش ارسال می شود؟!

در متن این پیامک آمده است:

همراهان وفادار بانک پاسارگاد
توفیقات کم‌نظیر بانک پاسارگاد که به واسطه اعتماد شما شکل گرفته است مهم‌ترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر بود.
با این حال با تلاش نستوه و شبانه روزی فرزندان شما در بانک پاسارگاد خدمات بانک به حالت عادی بازگشته و ان‌شا الله از استمرار برخوردار خواهد بود.
بی تردید شرح صدر و اعتماد مثال زدنی و قابل تقدیر همراهان گرانقدر که یاری‌گر ما بوده‌اند، پشتوانه‌ای استوار برای عبور از هر مانعی خواهد بود. در‌کنار هم ایستاده‌ایم و ثابت کرده‌ایم:
«آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است»
با سپاس و احترام
مجید قاسمی
مدیرعامل بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ای دستت درد نکنه خبر باید اینجوری باشه . بزنه تو دهن ادم دروغ گو
همچین پیامک زدن آدم فکر می‌کنه همه چی درست شده اشکال از منه.
رفتم بانک میگن نه همراه بانک هنوز درست نشده.
خب واسه چی وقتی درست نشده اینطوری پیامک میزنن و دروغ میگن و مردم رو سرکار میزارن.......
جانا سخن از زبان ما میگویی
رفتم بانک گفتن همراه بانک هنوز خرابه. عصبانی بودم از این دروغ و پیامکشون و اینکه مردم رو مچل کردن, این خبر رو دیدم یک کم آروم شدم که حداقل یه نفر هم هست حرف دل مردم رو بزنه
شمارو به بخدا ویپاد درست کنید کارت فیزیکی ندارم حیرونم
من دستگاه پوز دارم وصله به بانک پاسارگاد، نمیشه صورتحساب گرفت. دستگاه ATM قطعه، همراه بانک هم قطعه. چطوری باید متوجه بشم پول واقعا به حسابم نشسته یا نه؟ همین یدونه دستگاه پوز سیار رو هم دارم، چرا زودتر درستش نمی کنید اسیر کردید مردم رو
جناب قاسمی بهتر است استعفا دهد یک نرم افزار را نمی تواند با تعامل از بانکهای فعال خریداری کند
من بعنوان مشتری بانک پاسارگاد دیروز بلافاصله بعد از مشاهده اطلاعیه آقای مدیر عامل بانک به اینترنت بانک پاسارگاد مراجعه کردم و اصلا سیستم کار نمیکرد و اطلاعیه و ادعای مدیر عامل از اساس کذب و غلط بود ظاهرا ایشان هیچ اطلاعی از بانک تحت مدیریت خودش ندارد و فقط با عجله و بدون آگاهی خبر غلط و غیر موثق راه اندازی مجددسیستم بانک را اعلام و در آن بدون عذر خواهی از مشتریان بابت مشکلات پیش آمده برای مشتریان و بدون اشاره به دلائل هک شدن بانک و اینکه چرا راه اندازی آن بیش از ده روز طول کشیده به مدح و ثنای و تعریف از بانک پاسارگاد نمود و از کارشناسان و کارکنان بانک تعریف و تمجید نمود
این شیوه کار مدیران بی سواد و رابطه ای است که بدون تجربه و تخصص کافی یک سازمان و شرکت را به قهقرا می‌برند و اصولا مورد بازخواست هم قرار نمی‌گیرند چون با پارتی و توصیه این پست را گرفته اند
آدم بی سواد هم علاقه ای به بکارگیری افراد متخصص و باسواد ندارد چون بی سوادی خودش آشکار خواهد شد
مابه این بانک دروغگو دیگه عادت کردیم. اینا هیچ ارزشی واسه مشتریاشون قائل نیستن که دروغ میگن همه چی درست شده. به هیچی دسترسی نداریم.
به خدا پولم لازممه بانک پاسارگاد هم توشهرمون نیست تکلیف چیه آخه
باسلام
بانکی که اکثر خدماتش اینترنتی هست بعد میگن خدمات اینترنتی قطع شده بگو کلن قطع شده دیگه ادعای جهانی بودنشون هم میاد ،هزاره ی سوم خخخخخخ
خب این آقای مدیر عامل وجدان نداره که اینهمه دروغ میگه و کارهای مردم رو به تعویق انداخته ؟
شما با این ناتوانی هایتان تمام مشتری ها را از دست خواهید داد من قطعا یک ریال دیگر در پاسارگاد نخواهم گذاشت
سلام واقعا آدم تعجب میکنه که مدیر عامل بانک پاسارگاد چرا همچین حرفهایی زده اینجوری فقط حس بی اعتمادی به آدم دست میده. از سیتنا کمال تشکر را دارم که این موضوع غیر واقعی را اومدن شفاف سازی کردن
یه زمانی فکر میکردم بهترین بانک در ایرانه. بااین دروغی که مدیر عامل ارسال کرده ببین در رده های پائین تر چه خبره. باید یقه معاونت فناوری اطلاعاتشون را گرفت!

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.