ادامه اختلال در دسترسی به خدمات بانک پاسارگاد
با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت، توقف خدمات غیرحضوری، اینترنت بانک و خدمات کارتخوان بانک پاسارگاد، این بانک از تلاش ها برای رفع اختلال خبر داد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، با توجه به شرایط بحرانی کشور و حمله سایبری به برخی بانک های کشور، مشتریان بانک پاسارگاد نیز از اختلال سرویسهای این بانک خبر دادند.
با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت، اختلال در خدمات غیرحضوری، اینترنت بانک و خدمات کارتخوان بانک پاسارگاد همچنان ادامه داد.
در همین راستا، بانک پاسارگاد نیز پیرامون این موضوع اعلام کرده که همکاران ما بی وقفه در حال بررسی برای رفع اختلال پیش آمده هستند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید