کدخبر :321301 پرینت
28 خرداد 1404 - 13:14

ادامه اختلال در دسترسی به خدمات بانک پاسارگاد

با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت، توقف خدمات غیرحضوری، اینترنت بانک و خدمات کارتخوان بانک پاسارگاد، این بانک از تلاش ها برای رفع اختلال خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، با توجه به شرایط بحرانی کشور و حمله سایبری به برخی بانک های کشور، مشتریان بانک پاسارگاد نیز از اختلال سرویس‌های این بانک خبر دادند. 

با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت، اختلال در خدمات غیرحضوری، اینترنت بانک و خدمات کارتخوان بانک پاسارگاد همچنان ادامه داد.

در همین راستا، بانک پاسارگاد نیز پیرامون این موضوع اعلام کرده که همکاران ما بی وقفه در حال بررسی برای رفع اختلال پیش آمده هستند.

بانک

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.