کدخبر :317055 پرینت
27 اسفند 1403 - 10:59

اصغرپور، سرپرست مخابرات منطقه قم شد

با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رسول علی‌اصغرپور، به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه قم منصوب شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان مخابرات ایران، در مراسم معارفه مدیر جدید مخابرات قم، بر ضرورت افزایش تولید محتوا و درآمد در حوزه ارتباطات مخابراتی تأکید کرد و افزود: قم با ویژگی‌های خاص خود، به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مهم کشور، نیاز به ارتقاء سطح خدمات مخابراتی دارد تا بتواند در راستای نیازهای جدید مردم و زائران و گردشگران، به‌طور مؤثرتری پاسخگو باشد.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت افزایش درآمد و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این شهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در مخابرات، ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است تا بتوانیم نیازهای روزافزون مردم و کسب‌وکارها را پاسخ دهیم و در کنار این موضوع، افزایش درآمد در بخش ارتباطات از طریق بهبود کیفیت خدمات و ارائه سرویس‌های نوین، هدف دیگری است که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دکتر زارعیان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر قم، به‌ویژه در زمینه گردشگری و حضور جمعیت‌های مختلف، تصریح کرد: زیرساخت‌ها و سرویس‌های مخابراتی باید به‌گونه‌ای توسعه یابند که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مردم، به ارتقاء تولید محتوا و در نهایت افزایش درآمدهای بخش مخابرات کمک کند.

وی با بیان اینکه توسعه اینترنت پرسرعت، بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه و گسترش سرویس‌های نوین ارتباطی از جمله اولویت‌های شرکت مخابرات برای این شهر است، گفت: ارتقاء خدمات اینترنت پرسرعت، پشتیبانی از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای دیجیتال و گسترش سرویس‌های متنوع، از جمله این اقدامات خواهند بود.

این مراسم، صبح یکشنبه ۲۶ اسفندماه با حضور دکتر زارعیان معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران و مهندس محمدرضا بیدخام، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران و کارکنان ستاد مخابرات منطقه قم برگزار شد.

اصل مشتری‌مداری و کیفیت خدمات؛ اولویت‌های اصلی مدیریت جدید

در این مراسم، مهندس رسول علی‌اصغرپور، سرپرست مخابرات منطقه قم با تأکید بر دو اصل "سرمایه انسانی" و "مشتری‌مداری" افزود:  تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی و توجه بیش از پیش به مشتری، اولویت اصلی فعالیت‌های مخابرات منطقه قم خواهد بود.

سرپرست مخابرات منطقه قم در ادامه با تأکید بر این‌که کیفیت سرویس‌های مخابراتی، حق‌الناس است، گفت: در توسعه مخابرات، "زمان" مقوله مهمی است و سرویس‌های مخابراتی، باید در کمترین زمان به مشتری ارائه شوند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.