کدخبر :315999 پرینت
07 اسفند 1403 - 12:47

مشترکین مبین‌نت ۶۰۰ هزارتایی شدند

معاون بازاریابی، فروش و پشتیبانی انبوه مبین‌نت گفت: تعداد مشترکین سرویس اینترنت LTE مبین‌نت از سال گذشته تاکنون با رشد روبه‌رو شده و با افزایش ۱۳۴ هزار مشترک، تعداد مودم‌های فعال این شرکت از مرز ۶۰۰ هزار مودم در سطح کشور عبور کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مبین‌نت ۱۶ سال پیش اولین سرویس اینترنت ثابت بی‌سیم را با تکنولوژی وایمکس در ایران راه‌اندازی کرد و از سال ۹۵ با ارتقای فناوری، به شبکه اینترنت ثابت بی‌سیم LTE مهاجرت کرد و تا به امروز توانسته است سبد جامعی از محصولات را در حوزه مشترکین خانگی ارائه دهد. 

عباس دلگشایی معاون بازاریابی، فروش و پشتیبانی انبوه مبین‌نت درباره دستاوردهای این شرکت در حوزه مشترکین خانگی و انبوه گفت: «ما با ارتقای کیفیت خدمات و با توجه به نیازهای مشترکینمان، موفق شدیم رشد ۶۸ درصدی درآمد در بخش B2C را نسبت به سال مالی 1402 ثبت کنیم. همچنین در تلاش هستیم تا با اقدامات اتخاذشده و برنامه‌های توسعه‌ای در حال انجام، شاهد ادامه روند رشد در سال آینده باشیم.»

دلگشایی آماری از وضعیت مشترکین خانگی و انبوه مبین‌نت ارائه کرد و گفت: «تعداد مشترکین سرویس اینترنت LTE مبین‌نت از سال گذشته تاکنون با رشد چشم‌گیری روبه‌رو شده است؛ با افزایش ۱۳۴ هزار مشترک، تعداد مودم‌های فعال این شرکت از مرز ۶۰۰ هزار مودم در سطح کشور عبور کرده است. همچنین مبین‌نت با ارتقای سطح کیفیت شبکه،‌ اقدامات هدفمند در زمینه بازاریابی، ارائه خدمات مشتری‌مدارانه و پشتیبانی ۷/۲۴ خود توانسته ۳۰ هزار مشترک منقضی‌شده را به شبکه اینترنت خود بازگرداند که این امر باعث کاهش قابل توجه نرخ ریزش در سال گذشته شده است.»

عباس دلگشایی ادامه داد: «در سال گذشته، در بخش فروش عمده سرویس اینترنت LTE توانستیم قراردادهای مهمی را با سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور منعقد کنیم و سرویس اینترنت ثابت مبین‌نت را به ‌عنوان یک خدمت رفاهی به کارکنان و اعضای خانواده‌های ایشان در شرکت‌های تحت قرارداد ارائه کنیم؛ از این طریق موفق شدیم بیش از ۳۵ هزار مشترک جدید به مشترکین مبین‌نت اضافه کنیم.»

مبین‌نت همواره در تلاش است با ارائه خدمات ارزش افزوده، تجربه مشترکین خود را ارتقا دهد. در همین راستا، همکاری این شرکت با پلتفرم‌های فعال در حوزه VOD آغاز شد و گسترش یافت. دلگشایی این باره توضیح داد:‌ «با هدف افزایش میزان رضایت و وفادارسازی مشترکین خود در حوزه اسپانسر دیتایی ورود کرده و توانستیم با شرکت‌های مطرح کشور در حوزه دیتا و محتوا از جمله فیلیمو، روبیکا، فانوفیلم، گپ‌فیلم و سایر پلتفرم‌ها قرارداد منعقد کنیم تا مشترکین مبین‌نت بدون نیاز به خرید اشتراک از محتواهای آن‌ها استفاده کنند. همچنین با توجه به درخواست مشترکین عزیزمان، در حال مذاکره با سایر پلتفرم‌های نمایش خانگی هستیم تا دسترسی رایگان (بدون نیاز به خرید اشتراک) به پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال برای همه مشترکان علاقه‌مند به این حوزه فراهم شود.

معاون بازاریابی، فروش و پشتیبانی انبوه مبین‌نت درباره محصولات جدید این شرکت در حوزه مشترکین انبوه و خانگی توضیح داد: «مبین‌نت در کنار ارائه سرویس اینترنت، به دنبال ارتقای سطح کیفیت زندگی دیجیتال و تغییر تجربه مشترکین خود است و در این راستا، محصولات جدیدی را توسعه داده و عرضه کرده است. این شرکت سرویس نظارت تصویری ابری مبینیو و زیرساخت ابری مبیکلود را به سبد محصولات خود افزوده و مشترکین زیادی را جذب کرده است.»

دلگشایی در رابطه با تعهدات مبین‌نت در پروانه UNSP گفت: «فاز عملیاتی فروش سرویس FTTH در ۱۳ شهر کشور و با اجرای کمپین های ATL،BTL ، Door to Door Marketing و کمپین‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ آغاز شده و در تلاش هستیم تا همه مردم عزیزمان بتوانند از این تکنولوژی بهره ببرند. با ادامه و تسریع فرآیند راه‌اندازی این سرویس در شهرهای در دست اقدام، نه تنها به‌زودی تعداد قابل توجهی از متقاضیان امکان استفاده از این سرویس باکیفیت و با سرعت بالا را خواهند داشت، بلکه با فراهم شدن زیرساخت فیبر نوری می‌توان انتظار داشت که در فاز بعدی این پروژه به سمت هوشمند‌سازی شهر‌ها و ارائه خدمات نوین شهری حرکت کنیم.»

شرکت ارتباطات مبین‌نت در ۱۶ سال فعالیت خود تلاش کرده است تا با افزایش کیفیت پشتیبانی و خدمات‌رسانی و تنوع‌بخشی به سبد محصولات، تجربه نوین و مطلوبی را در استفاده از خدمات فناورانه ارتباطی برای مشترکین خود رقم بزند. 

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.