ببینید | استفاده از هوش مصنوعی در بهینه سازی پایانه ها و سامانه های شرکت بهپرداخت ملت
مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت، گفت: هم اکنون بهینه سازی پایانه ها و سامانه های شرکت را با بهره از هوش مصنوعی پیش می بریم و مدنظرمان است تا در سال آینده هوش مصنوعی را در شبکه پذیرندگان و مخصوصا اپلیکیشن سکه پیاده سازی کنیم.
دکتر محمدمهدی تقیپور، مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون استفاده از هوش مصنوعی به عنوان توانمندساز این حوزه، تاکید کرد: برای هوش مصنوعی تمرکز اصلی در سال های اخیر بر روی سرویس هایی بود که در داخل شرکت استفاده می کردیم؛ از جمله سرویس هایی که مربوط به کشف تقلب و سرویس های مربوط به مبارزه با پولشویی بوده است.
وی، ادامه داد: امسال این سرویس ها توسعه یافته و بحث هایی مربوط به بهینه سازی پایانه ها و سامانه های خود را با هوش مصنوعی پیش می بریم و مدنظرمان است در سال آینده هوش مصنوعی را در شبکه پذیرندگان و مخصوصا اپلیکیشن سکه پیاده سازی کنیم.
مدیرعامل به پرداخت ملت، خاطرنشان کرد: موارد مربوط به PFM را خواهیم داشت تا در بحث های سرمایه گذاری از هوش مصنوعی استفاده کنیم و بحث های پشتیبانی را مدنظر داریم؛ چراکه موضوع پاسخگویی در کانال های ارتباط با مشتری مدنظر است که اگر محقق شود، درصدی از تماس های ورودی و درصدی از تیکت هایی که سمت ما باز می شود را با هوش مصنوعی مدیریت میکنیم.
خبرنگار: زهرا طاهری
تصویربردار: مهسا شریفی نیا
افزودن دیدگاه جدید