دکتر محمدمهدی تقیپور، مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت در گفتوگو با خبرنگار سیتنا پیرامون وضعیت این شرکت در حوزه میزبانی از تراکنشهای پایانهها، گفت: با توجه به برنامهریزی که در ابتدای سال در هیات مدیره شرکت صورت گرفت، برنامه مدونی را برای توسعه ناوگان پایانه های فروشگاهی داشتیم که تا دی ماه این برنامه به صورت مطلوب اجرا شده و پبشرفت خوبی هم داشته است. به تبع آن، این پیشرفت را در بازار نیز شاهد هستیم.
وی، ادامه داد: سال 1402 اولین سالی بود که رشد منفی سهم بازار را صفر کردیم و در سال 1403 این رشد مثبت شد و با سهم حدود 18.5 درصدی ابتدای سال در پایانه های فروشگاهی، توانستیم این رقم را به 19.3 درصد برسانیم.
تقی پور، اظهار کرد: این برنامه ریزی در بحث تامین و در زمینه مدل های جدید بازاریابی بود که در شرکت پیاده سازی شد. کمپین هایی هم داریم که تا انتهای سال اجرایی می شود.
وی افزود: با آماری که به دست آوردیم و بر اساس پیشبینیها، خوشبختانه در دی ماه امسال توانستیم سهم مبلغی در پایانه های اینترنتی را هم از آن خود کنیم و عملا شرکت بهپرداخت در هر سه کانال پایانه فروشگاهی، پایانه اینترنتی و پایانه موبایلی توانست با اختلاف رتبه اول را کسب کند که حاکی از اهدافی بود که از ابتدای سال برنامه ریزی کردیم و منجر به این شد که به این اهداف دست یابیم.
مدیرعامل به پرداخت ملت، افزود: عمده فعالیت هایی که امسال بر روی آن متمرکز بودیم بحث مدل های جدید بازاریابی و سرویس های ارزش افزوده بود که تلاش کردیم به پذیرندگان شرکت ارائه دهیم که ترکیبی بین سرویس های ما و سرویس های بانکی بود که از طریق بانک ملت توانستیم این سرویس ها را ارائه دهیم.
خبرنگار: زهرا طاهری
تصویربردار: مهسا شریفی نیا