رگولاتوری: ۶۵ درصد شکایت‌های سامانه ۱۹۵ در تابستان ۱۴۰۳ متعلق به حوزه ثابت است

سامانه ۱۹۵
طبق آمار ارائه شده توسط رگولاتوری که مربوط به تابستان ۱۴۰۳ است، ۶۵ درصد شکایت‌ های سامانه ۱۹۵ متعلق به حوزه ثابت بوده و ۳۵ درصد شکایت‌ ها به حوزه سیار تعلق دارد.

به گزارش سیتنا، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به تابستان ۱۴۰۳ توسط معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.

در این گزارش به وضعیت شکایت ثبت شده در حوزه ثابت و سیار در سامانه ۱۹۵ نیز پرداخته شده است که ۶۵ درصد شکایت‌ها متعلق به حوزه ثابت بوده و ۳۵ درصد شکایت‌ها به حوزه سیار تعلق دارد.

نمودار

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/310760/رگولاتوری-۶۵-درصد-شکایت‌های-سامانه-۱۹۵-در-تابستان-۱۴۰۳-متعلق-به-حوزه-ثابت-است