سردرگمی شهروندان از مغایرت ساعات برخی خاموشی ها با اطلاعات سامانه های توانیر
علی رغم اعلام شرکت توانیر مبنی بر مراجعه مشترکان به سامانه های این شرکت برای اطلاع از ساعت خاموشی های روزانه در مناطق مختلف کشور، گزارش های دریافتی سیتنا حاکی است در مواردی ساعت خاموشی ها با اطلاعات موجود در سامانه های شرکت توانیر مطابقت ندارد و لذا این مغایرت، شهروندان را دچار سردرگمی دوچندان کرده است.
به گزارش خبرنگار سیتنا، پس از صدور اطلاعیه توسط شرکت توانیر مبنی بر مراجعه مشترکان به سامانه های این شرکت برای اطلاع از ساعت خاموشی های روزانه در مناطق مختلف کشور، گاها برخی از ساعات اعلام شده در سایت با ساعات قطعی برق تطابق ندارد و همین موضوع گلایه شهروندان را به دنبال داشته است.
روش های مشاهده برنامه زمانبندی احتمالی قطع برق به شرح ذیل است:
1- اطلاع رسانی از طریق "سامانه هوشمند فوریت های برق توزیع برق تهران بزرگ"
2- اطلاع رسانی از طریق "سایت برق من"
3-راهنمای اطلاع رسانی با استفاده از کد دستوری : " #121*500* "
4- اطلاع رسانی از طریق"نصب اپلیکیشن برق من"
شهروندان در روزهای نخست قطعی برق با عدم به روزرسانی سامانه های اعلامی رو به رو شدند؛ چراکه برخی از شهروندان پیامک قطعی برق را دریافت کرده بودند اما با وارد کردن شناسه 13 رقمی قبض خود در این سامانه ها با این پیغام مواجه می شدند «برای شناسه قبض مورد نظر خاموشی یافت نشد».
البته این مشکل طی روزهای اخیر برطرف شد، اما حال این مشکل به شکل دیگری ظهور پیدا کرده و آن هم عدم تطابق برخی از ساعات اعلامی توسط شرکت توانیر با ساعات واقعی قطعی برق است که گاها مشترکان مسکونی و تجاری را با مشکل جدی رو به رو کرده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید