کدخبر :309648 پرینت
06 آبان 1403 - 10:26

غرضی: فیلترینگ در شرایط فعلی به زیان کشور است

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیلترینگ و محدودیت در دسترسی به اطلاعات، به زیان کشور خواهد بود و در شرایط فعلی که جنگی روانی و اطلاعاتی علیه ایران در جریان است، بستن راه‌ های ارتباطی و محدود کردن مردم به جای کمک به تقویت امنیت، تأثیرات منفی و معکوسی خواهد داشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از خبر آنلاین، محمد غرضی که سکان‌داری سه دوره وزارت ارتباطات را در کارنامه خود دارد، درباره‌ی فیلترینگ و وضعیت اینترنت گفت: با توجه به شرایط بحرانی و جنگ اطلاعاتی میان ایران و دشمنان، به ویژه آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی، دسترسی به اخبار صحیح و معتبر برای مردم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی، گفت: فیلترینگ و محدودیت در دسترسی به اطلاعات، به زیان کشور خواهد بود. در شرایط فعلی که جنگی روانی و اطلاعاتی علیه ایران در جریان است، بستن راه‌های ارتباطی و محدود کردن مردم به جای کمک به تقویت امنیت، تأثیرات منفی و معکوسی خواهد داشت.

وی، ادامه داد: این گونه اقدامات نه تنها از رشد و شکوفایی استعدادهای مردم جلوگیری می‌کند، بلکه قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری آنها را نیز تضعیف می‌کند.

غرضی، گفت: باید فیلترینگ را لغو کرد تا مردم بتوانند به‌راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند و در این نبرد پیچیده اطلاعاتی، با هوشیاری و آگاهی بیشتری عمل کنند. انسداد راه‌های ارتباطی در این مقطع حساس، منافع کشور را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.