کدخبر :309616 پرینت
05 آبان 1403 - 15:19

دوربین توالت با هوش مصنوعی از مدفوع عکس می‌ گیرد!

استارتاپ Throne، دوربینی اختراع کرده که به توالت متصل می‌شود و از یک دوربین رو به پایین استفاده می‌کند که به طور ایمن در طول هر بازدید از توالت فیلم می‌گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یک استارت‌آپ تگزاسی به نام Throne پس از ابداع دوربینی که به توالت شما متصل می‌شود و از مدفوع شما عکس می‌گیرد، در دایره‌های اسکاتولوژیک موج می‌زند.

شرکت فناوری مستقر در آستین در حالی که در سایت خود در مورد این دوربین نامفهوم که Throne نامیده می‌شود، می‌نویسد: «ترون از یک دوربین رو به پایین استفاده می‌کند که به طور ایمن در طول هر بازدید از توالت فیلم می‌گیرد.»

با این حال، آن‌ها از حرکات روده برای s-ts و نیشخند فیلم نمی‌گیرند. این فناوری به ظاهر فضول برای تشخیص سلامت روده کاربر استفاده می‌شود.

دستگاه رو به پایین به سادگی روی لبه توالت می‌چسبد و از مدفوع شما فیلم می‌گیرد. پس از آن، هوش مصنوعی آموزش دیده توسط پزشک مدفوع را تجزیه و تحلیل می‌کند و بینشی از وضعیت گوارشی و هیدراتاسیون روزانه کاربر ارائه می‌دهد.

سپس این داده‌های ابلهانه، همراه با فهرست‌های بهداشتی متناسب، از طریق یک برنامه تلفن همراه در دسترس قرار می‌گیرند.

سایت TechCrunch گزارش داد که ترون به طور خاص در حال جستجوی نشانگرهای سلامت در مدفوع و همچنین «نقاط ظریف» در ادرار برای تعیین سطح هیدراتاسیون افراد فقیر است.

در مقیاس بزرگ‌تر، «پایش حرکات روده می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد سلامت دستگاه گوارش و جذب مواد مغذی ارائه دهد، و همچنین به عنوان یک علامت هشدار اولیه برای شرایط مختلف مانند خونریزی گوارشی عمل می‌کند.»

این یک روش مقرون به صرفه و غیر تهاجمی برای حفظ سلامت کلی است و برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن دستگاه گوارش، بخش مهمی از مدیریت مداوم است.

البته، این عکس‌برداری‌های مدفوعی نگرانی‌هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می‌کنند، همانطور که تعداد بی‌شماری داستان‌های ترسناک Airbnb ثابت کرده‌اند، موارد کمی بیش از یک دوربین در حمام نقض‌کننده‌تر هستند، چه رسد به جان.

با این حال، Throne به کاربران بالقوه در سایت اطمینان می‌دهد که می‌دانند این اطلاعات بهداشتی بسیار شخصی است.

برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، دستگاه doo-cumenter دیجیتال فقط محتویات کاسه توالت شما را در سایت ضبط می‌کند.

ترون اعلام می‌کند: «هر گونه داده دیگر به مأموریت ما بی‌ربط است و می‌تواند توانایی ما را برای ارائه بینش‌های بهداشتی دقیق به خطر بیندازد. ما از فناوری تشخیص تصویر برای حذف خودکار تصاویر غیر مرتبط استفاده می‌کنیم. این تضمین می‌کند که فقط داده‌های مربوط به توالت حفظ می‌شود.»

کاربران همچنین می‌توانند درخواست دسترسی کامل به داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اند داشته باشند، در حالی که شرکت هرگونه اطلاعاتی را در صورت تقاضا حذف می‌کند. (نیازی به نگرانی نیست که هک شده و به صنعت فتیش مدفوع ارسال می‌شود.)

بهتر از همه، همه داده‌ها ناشناس هستند، به این معنی که داده‌ها را نمی‌توان به کاربر اصلی ردیابی کرد.

دوربین توالت ۴۹۹ دلاری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، اگرچه شرکت آن را به قیمت ۲۹۹ دلار برای کسانی که می‌خواهند زودتر استفاده کنند به فروش می‌رساند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.