کدخبر :309579 پرینت
05 آبان 1403 - 08:23

سقوط قیمت تتر به ۶۵ هزار تومان

به دنبال اتفاقات بامداد امروز که قیمت تتر تا ۷۰ هزار تومان بالا رفت، ولی به دنبال رهگیری و مقابله موفق با این هجوم توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، قیمت تتر آرام گرفت و هم اکنون زیر ۶۵ هزار تومان می باشد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال اتفاقات بامداد امروز که نقاطی از مراکز نظامی در شهرهای تهران، خورستان و ایلام توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت، قیمت تتر تا ۷۰ هزار تومان بالا رفت، ولی به دنبال رهگیری و مقابله موفق با این هجوم توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، قیمت تتر آرام گرفت و هم اکنون زیر ۶۵ هزار تومان معامله می شود.

اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور درباره فعالیت پدافندی بامداد امروز به شرح ذیل است:

رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی بامداد امروز نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در همین حال، رسانه ها گزارش دادند؛ هیچ جنگنده اسرائیلی در طول عملیات وارد آسمان ایران نشد و شلیک از خارج از مرزهای کشور صورت گرفت. این عملیات ناموفق بود و به هیچ کدام از ساختمان ها و یا پادگان های سپاه پاسداران در پایتخت آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.