کدخبر :309303 پرینت
29 مهر 1403 - 09:01

معرفی سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

معلولان و جانبازان در طول روز می‌ توانند از طریق سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با سرشماره ۶۳۰۵ نسبت به رزرو سرویس اقدام کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، معلولان و جانبازان در طول روز می‌توانند از طریق سامانه ۶۳۰۵ نسبت به رزرو سرویس اقدام کنند.

همچنین معلولان و جانبازان می‌توانند از طریق سرشماره پیامک 0216305 سرویس خود را رزرو کنند.

این سرویس‌ها از ساعت 6 صبح الی هشت شب قابل استفاده هستند.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، در حال حاضر ۳۰ اتوبوس، هشت مینی بوس و ۸۸ ون در اختیار معلولان و جانبازان قرار دارد.

۳۰ ون ویژه معلولان تا پایان پاییز تحویل مدیریت شهری می‌ شود

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه روز گذشته (28 مهر ماه) با پرداختن به بحث بکارگیری اتوبوس‌های داخلی در ناوگان اتوبوسرانی تهران، بیان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری نوسازی ناوگان به بیش از ۱۲۰۰ دستگاه رسیده است. از شرکت‌های داخلی نیز اتوبوس‌ها در حال تحویل است.

وی، افزود: شرکت سبلان خودرو هم قول داده تا پایان سال ۱۰۰ اتوبوس برقی را به شهرداری تحویل بدهد. تا پایان آذر ماه نیز ۳۰ ون معلولان و جانبازان تحویل مدیریت شهری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ادامه داد: طبق جلساتی که با شرکت‌ها داشتیم و بر اساس وعده‌هایی که دادند، بیش از ۹۰ درصد تعهداتشان تا پایان سال پرداخت و مابقی تا خرداد تسویه خواهد شد.

علیزاده، تاکید کرد: تا پایان این دوره مدیریت شهری ۱۰۰۰ اتوبوس عقاب، ۵۰۰ اتوبوس اسنا و قرارداد ۱۱۰ اتوبوس برقی و ۲۰ مینی‌بوس برقی سبلان خودرو محقق خواهد شد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.