کدخبر :309143 پرینت
25 مهر 1403 - 20:02

افشای تولید محتوای جعلی توسط رژیم اسرائیل با استفاده از هوش مصنوعی

سازمان آمریکایی خانه آزادی افشا کرد که سازمان آمریکایی هوش مصنوعی اوپن ای آی در بهار سال جاری گزارش داده که تلاش‌های متعدد عوامل رژیم اسرائیل برای استفاده از چت جی‌پی‌تی به منظور تولید محتوای جعلی برای اثرگذاری‌های انتخاباتی را دفع کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، «خانه آزادی» سازمان آمریکایی حامی دموکراسی مستقر در واشنگتن، در گزارشی تازه به تلاش‌های سایر کشورها اشاره کرده که با بکارگیری هوش مصنوعی سعی کرده‌اند موضوعات سیاسی و اجتماعی را مخدوش کنند.

بر پایه این گزارش، به نظر می‌رسد که تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی چندان موجب افزایش ضریب عملیات نفوذ انتخاباتی نشده و در کارزارهای انتشار اخبار جعلی تاثیری حداقلی بر نتایج انتخابات به همراه داشته است.

«خانه آزادی» توضیح داده است که سازمان آمریکایی«اوپن اِی آی» فعال در حوزه پژوهش هوش مصنوعی، در بهار سال جاری گزارش داد که تلاش‌های عوامل برخی کشورها از جمله اسرائیل برای استفاده از «چت جی‌پی‌تی» برای اثرگذاری‌های انتخاباتی را دفع کرده است.

«چت جی‌پی‌تی» یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند پیچیده‌ترین مباحث فنی و علمی را درک کند و حتی برای مخاطب به کد نویسی و ابزارسازی بپردازد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.