کدخبر :309086 پرینت
24 مهر 1403 - 18:15

دختر قاتل چهار سال با جسد والدینش زندگی کرد

زنی اهل بریتانیا که والدین خود را به قتل رسانده بود و چهار سال همراه با جسد آنها در خانه زندگی می‌کرد، از اینکه سرانجام دستگیر شد خوشحال بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پلیس اسکس (Essex) بریتانیا موقع دستگیری «ویرجینیا مک‌کالو» که ۴ سال پیش پدر ۷۱ و مادر ۷۰ ساله خود را به قتل رسانده بود، از خونسردی و آرامش بیش از حد او متعجب بودند.

این زن ۳۶ ساله گفت که پدرش «جان» را با نوشیدنی مسموم و مادرش «لوئیس» را با ضربات چکش و چاقو روی سینه‌اش به قتل رسانده است. او سپس جسد والدین خود را در کیسه خواب گذاشته و در کمد مخفی کرده است.

بنابه گفته پلیس اسکس، او برای مخفی نگهداشتن راز این قتل‌ها به همسایه‌ها و البته پزشک‌شان که معمولا سلامتی آنها را بررسی می‌کرد، به دروغ گفته بود والدینش به تعطیلات و مسافرتی طولانی رفته‌اند.

در بررسی‌ها مشخص شد که ویرجینا از چند سال پیش از قتل والدین خود، بیکار شده و بدون اطلاع پدرومادرش،‌ حدود ۱۵۰هزار پوند از منابع مالی آنها را خرج کرده بوده است. او تمام هزینه‌ها و بدهی‌های هنگفتی را که بالا آورده بود، با نام والدین خود انجام داده بود.

ماموران پلیس گفتند، ویرجینیا پس از اعتراف به قتل، از دستگیری خود خوشحال بود و گفت، «بالاخره توانستید آدم بد را دستگیر کنید.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.