کدخبر :308795 پرینت
18 مهر 1403 - 17:07

گزارش تصویری از نمایشگاه جنبی یازدهمین سمپوزیوم بین‌ المللی مخابرات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در نمایشگاه جنبی یازدهمین سمپوزیوم بین‌ المللی مخابرات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه فاوا بازدید به عمل آورد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات (IST ۲۰۲۴) امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز، با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» آغاز بکار کرد.

این رویداد که یکی از بزرگترین گردهمایی‌های علمی کشور در حوزه تلکام و فناوری اطلاعات و ارتباطات است، به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده است.

پیش‌تر، علیرضا یاری، دبیر علمی یازدهمین سمپوزیوم بین‌ المللی مخابرات، اظهار کرد: هدف اصلی سمپوزیوم بین المللی مخابرات ایجاد بستری برای تبادل دانش و تجربیات بین پژوهشگران، نخبگان، صنعتگران و مدیران بخش دولتی و خصوصی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این رویداد فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این حوزه و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو است.

وی، گفت: این سمپوزیوم نه تنها فرصتی برای ارائه و تبادل دانش است، بلکه بستری برای ایجاد شبکه‌های همکاری و توسعه روابط بین‌المللی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می‌کند. نگاه حاکمیتی به این رویداد نشان‌دهنده اهمیت بالای آن در توسعه علمی و صنعتی کشور است و تلاش می‌شود تا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش نخبگان، مسیر پیشرفت و نوآوری در حوزه ICT هموارتر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در نمایشگاه جنبی این سمپوزیوم از توانمندی‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

گزارش تصویری دریافتی سیتنا از این نمایشگاه را ببنید:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.