کدخبر :308792 پرینت
18 مهر 1403 - 16:14

رکورد عجیب یک بازیکن نابینا در بازی سوپر ماریو 64

جامعه طرفداران بازی سوپر ماریو ۶۴ با مشاهده رکورد جدیدی که در این بازی ثبت شده در بهت و حیرت فرو رفتند، اما آنچه که آنها را بیشتر مبهوت کرده این است که صاحب این رکورد نابیناست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بازیکن مشهور و حرفه‌ای این بازی، بوبزیا، موفق شد چالش ۱۶ ستاره بازی «سوپر ماریو ۶۴» را در کمتر از ۲۰ دقیقه به پایان برساند، آن هم در حالی که چشمانش بسته بود و نمی‌توانست صفحه نمایش را ببیند.

این بازیکن پس از ۱۱۸ روز تلاش مداوم و تمرینات پیوسته، موفق شد این رکورد را ثبت کند. رکورد قبلی او ۲۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه بود، اما او توانست در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۴ در ویدیویی که در یوتیوب منتشر کرد، بازی را در ۱۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه به پایان برساند.

بوبزیا در توضیحات این ویدیو نوشت: «پس از ۱۰ ماه تمرین بی‌وقفه، ۱۱۸ روز و یا به عبارت دیگر ۱۱۸ استریم از تمرینات و تلاش‌ها، بالاخره بلندپروازانه‌ترین هدف در دنیای بازی سرعتی با چشم‌بند به دست آمد.»

این بازیکن همچنین اضافه کرد: «خیلی خوشحالم که تمام سختی‌ها و چالش‌هایی که این هدف به من تحمیل کرد را پشت سر گذاشتم. این تجربه بسیار لذت‌بخش بود و شاهد جذب تعداد زیادی بیننده جدید برای این نوع بازی‌ها بودیم، افرادی که در این مدت یک ساله مرا در این چالش دنبال کردند.»

بوبزیا همچنین اشاره کرد که احتمالاً در آینده باز خواهد گشت تا این رکورد را بهبود بخشد، اما از اهمیت بیشتر جامعه حمایتی و مهربانی که در طول این مسیر پیدا کرده است، صحبت کرد. او گفت: «شاید کلیشه‌ای به نظر برسد، اما مهم‌تر از شکستن این رکورد جهانی، جامعه بی‌نظیر و مهربانی است که من دارم. از همه شما بی‌نهایت سپاسگزارم!»

بوبزیا در ادامه وعده داد که در آینده برای شکستن رکورد چالش ۷۰ ستاره بازی تلاش خواهد کرد.

اعضای دیگر جامعه «سوپر ماریو ۶۴» نیز در ویدیوی بوبزیا نظر دادند و او را برای این دستاورد بزرگ تبریک گفتند. یکی از آن‌ها نوشت: «این لحظه یکی از مهم‌ترین لحظات در تاریخ بازی‌های سرعتی است.»

بازی «سوپر ماریو ۶۴» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و به عنوان اولین نسخه سه‌بعدی از مجموعه «سوپر ماریو» به شهرت رسید. این بازی همچنان پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو ۶۴ است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.