تعهد مخابرات برای ارائه سرویس با کیفیت و امن به کاربران
مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که وظیفه ما در شرکت مخابرات ایران این است که بهترین و امن ترین خدمات و سرویس ممکن را در اختیار مردم قرار دهیم.
به گزارش سیتنا، عبدالمجید امامی در همایش مشتریان تجاری و امنیت شبکه با حضور مسئولین فناوری ادارات و بخش خصوصی اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی سازمان ها و بخش خصوصی با محصولات و رویکردهای جدید شرکت مخابرات ایران بخصوص در حوزه امنیت است.
وی افزود: امروز دنیا درحال تغییر است، دیگر با امکانات قدیمی امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان نیست و پلتفرم ها نیز متناسب باید نیاز مشتری باید تغییر کنند.
مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: امنیت داده ها در عصر فناوری اطلاعات از محوری ترین مسائل ارائه خدمات به مشتریان و مردم است.
امامی گفت: طبیعتا در این حوزه و دیگر بخش ها، تعریف ما از امنیت یک تعریف نسبی است و امنیت مقوله ای است که در طول زمان مکررا بر اساس افزایش تهیدید ها، به روز رسانی و توسعه میابد.
وی خاطرنشان کرد: این وظیفه ما در شرکت مخابرات ایران است که بهترین و امن ترین خدمات و سرویس ممکن را در اختیار مردم قرار دهیم.
مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: خوشبختانه امروز شرکت مخابرات ایران در تلاش برای دسترسی همگانی به سرویس فیبرنوری به عنوان یکی از امن ترین و سریع ترین بسترهای ارتباطی است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید