کدخبر :308375 پرینت
10 مهر 1403 - 11:39

راه اندازی اپلیکیشن همسریابی با هوش مصنوعی در توکیو

اپلیکیشنی به نام توکیو انموسوبی به معنی همسریابی توکیو، به منظور تطبیق افرادی که به ازدواج جدی فکر می‌کنند، برای افراد بالای 18 سال که در توکیو زندگی می‌کنند یا به این شهر رفت و آمد دارند در دسترس قرار گرفته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، توکیو اپلیکیشن جدیدی برای گوشی‌ های تلفن هوشمند مردم این کلانشهر راه‌اندازی کرده است که به منظور تطبیق افرادی که به ازدواج جدی فکر می‌کنند، از هوش مصنوعی برای پیدا کردن افرادی با ارزش‌های مشترک استفاده می‌کند.

این اپلیکیشن به نام «توکیو انموسوبی» به معنی همسریابی توکیو، برای افرادی که بالای هجده سال سن دارند و در توکیو زندگی می‌کنند یا به این شهر رفت و آمد دارند در دسترس است.

کاربران هنگام ثبت‌نام باید یک مصاحبه آنلاین انجام دهند و مدارک شناسایی، عکس و اسنادی که میزان درآمد آنها و وضعیت قانونی مجرد بودن‌شان را اثبات می‌کند را ارائه دهند تا امنیت پلتفرم تضمین شود.

این اقدام بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر برای افزایش نرخ تولد رو به کاهش ژاپن است و دولت کلانشهر توکیو قصد دارد از مجردها و خانواده‌ها در مراحل مختلف زندگی، از ملاقات اولیه تا ازدواج، تولد فرزند و تربیت کودک پشتیبانی کند.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن مذکور را روی گوشی خود دانلود کنند یا از طریق رایانه به وبسایت این پلتفرم دسترسی پیدا کنند. هزینه ثبت‌نام یازده‌هزار ین معادل 77 دلار است و عضویت در آن به مدت دو سال اعتبار دارد.

فناوری هوش مصنوعی این سرویس، بر اساس ارزیابی 110 پرسش، پیشنهادهایی برای تطبیق عاطفی به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند بر اساس ویژگی‌های مورد نظرشان به دنبال همسر بگردند.

یکی از مسئولان کلانشهر توکیو در این باره گفت: «بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند ازدواج کنند اما به‌طور فعال به دنبال رابطه نرفته‌اند. ما می‌خواهیم به تشویق آنها برای برداشتن اولین قدم کمک کنیم.»

بر اساس یک نظرسنجی اخیر دولتی، یک نفر از هر چهار فرد متأهل زیر چهل سال در ژاپن شریک زندگی خود را از طریق اپلیکیشن‌های همسریابی پیدا کرده‌اند، که این روش را به رایج‌ترین راه ملاقات زوج‌ها تبدیل کرده است.

این پژوهش به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت ژاپن برای یافتن راه‌هایی جهت کمک به نسل‌های جوان برای ازدواج و داشتن فرزند انجام شد، زیرا افزایش تعداد افراد مجرد به یکی از دلایل اصلی کاهش نرخ تولد در این کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.