به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیرامون تاخیر برخی اپراتورها در جهت دایر شدن فیبرنوری برای کاربران و فرایند زمانی که برای اتصال باید طی شود، اعلام کرد: زمانی که متقاضی درخواست خود را برای اتصال به فیبر نوری ثبت میکند، در صورتی که در محل پوشش فیبر نوری وجود داشته باشد، اپراتور وقت دارد حداکثر یک ماه دایری فیبر را انجام دهد و اگر این اتفاق رخ ندهد اپراتور جریمه خواهد شد.
این سازمان عنوان کرد: کاربران میتوانند موارد تخلف یا طولانی شدن فرایند اتصال (بیش از یک ماه) را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۵ گزارش کنند تا موارد به سرعت پیگیری شود.
انتهای پیام