کدخبر :308332 پرینت
09 مهر 1403 - 14:07

نگاهی به فعالیت‌ های گرین‌ پلاس در حوزه خدمات ابری

مدیرعامل شرکت گرین‌ پلاس با اشاره به خدمات و دستاوردهای این شرکت در حوزه خدمات ابری، گفت: گرین‌ پلاس با ارائه مجموعه کاملی از خدمات ابری به مشتریان خود موفق شد در رقابت با 30 شرکت ارائه‌ دهنده خدمات ابری دیگر به عنوان برترین سکوی ارائه دهنده خدمات ابری کشور معرفی شود.

متن خبر

احسان جاویدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با اشاره به خدمات ارائه‌شده از سوی گرین‌ پلاس، اظهار کرد: با توجه به نیاز روزافزون شرکت‌ها به خدمات ابری، شرکت شاهکار نوآوری جاوید شرق (گرین‌پلاس) از سال 1398 به عنوان زیر برند هلدینگ دانش‌بنیان «گرین‌وب»، در حوزه ارائه خدمات زیرساخت‌های ابری شروع به فعالیت کرد و برای نخستین‌بار به ارائه سرویس‌های CDN پرداخت.

اولین ارائه دهنده بلاکچین خصوصی در ایران

وی ادامه داد: پس از آن موفق شدیم نخستین دیتاسنتر ابری خود را در شرکت افرانت تهران به بهره‌برداری برسانیم، در ادامه توانستیم خدمات خود را به تبریز و شیراز گسترش دهیم و برای اولین بار با خارج کردن دیتاسنتر‌ها از پایتخت، در تبریز به ارائه خدمات بپردازیم.

جاویدی تصریح کرد: ما به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی، سرویس بلاکچین خصوصی را ارائه داده‌ایم. این سرویس در خارج از کشور نیز توسط تعداد معدودی از شرکت‌ها از جمله آمازون ارائه می‌شود و ما در حال یکپارچه‌سازی میان شبکه توزیع محتوا و بلاکچین و ثبت آن به عنوان یک اختراع هستیم. همچنین در کنار آن سرویس‌های دیگری از جمله کوبرنتیز، data as a service، cloud computing و… را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم.

ارائه مجموعه کاملی از خدمات ابری

مدیرعامل شرکت گرین‌ پلاس با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر مجموعه کاملی خدمات ابری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: تمامی محصولات و سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت دارای تکنولوژی بالا و بسیار پیچیده بوده و در لبه تکنولوژی قرار دارد.

وی گفت: در این راستا موفق شدیم در نخستین حضور خود در جشنواره ملی فاوا که امسال همزمان با نمایشگاه بین‌المللی «کیتکس» در جزیره کیش برگزار شد، رتبه نخست بخش «ارزیابی سکوهای ارائه‌دهنده خدمات ابری فراگیر داخلی» را کسب کنیم و به عنوان برترین سکوی ارائه دهنده خدمات ابری کشور معرفی شویم.

جاویدی بیان کرد: کسب این موفقیت در رقابت با 30 شرکت ارائه‌دهنده خدمات ابری که برخی از آنان سابقه و مشتریان بیشتری از ما دارند، نشان‌دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه و نوع سبد محصول ماست که تلاش خواهیم کرد همچنان مسیر ارتقاء آن را دنبال کنیم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.