کدخبر :308119 پرینت
05 مهر 1403 - 10:55

فروشگاه آنلاین چینی به جای کالا، کرم تحویل مشتری داد!

یک خانم پس از باز کردن بسته‌ بندی‌ های خریدی که از وب‌ سایت چینی فروشگاه اینترنتی خریداری کرده بود، با سه کرم زنده مواجه شد و این فروشگاه به جای ارسال کالای مورد نظر، در بسته این مشتری کرم قرار داده بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کلیپی که یک زن در تیک‌تاک منتشر کرده، نشان می‌دهد که پس از پاره کردن بسته‌بندی‌های خریدی که از وب‌سایت چینی فروشگاه اینترنتی ارزان خریداری کرده با سه کرم زنده مواجه شده و وحشت کرده است.

او نوشت: «نمی‌توانم آن را باور کنم. الان حالم بد شده است.» ویدیوی موجودات خزنده که حدود پنج سانتی‌متر طول دارند و روی بشقاب حرکت می‌کنند، در ویدیویی که توسط این زن در تیک‌تاک منتشر شده به نمایش گذاشته است.

در بخش نظرات او اشاره کرده که «خیلی بلند جیغ کشیده» و قسم می‌خورد که: «واقعی است، نمی‌توانم این را دروغ بگویم.»

او همچنین قول داده است که دیگر هرگز از این وب‌سایت سفارش ندهد.

او به «U.S. Sun» گفته است: «من بسته‌ها را خالی کردم و کرم‌ها روی پاهایم و زمین افتادند.»

«من با شین تماس گرفتم. متاسفانه در ایمیل‌ها به من گفتند که این مشکل از طرف آن‌ها نیست و مسئولیتی ندارند. آن‌ها اصلاً پولم را برنمی‌گردانند که واقعاً ناامیدکننده است.»

جستجوی تصویری در گوگل نشان داده است که این کرم‌ها، کرم‌های غول‌پیکر یا «Zophobas Morio» هستند. آن‌ها اغلب توسط باغ‌وحش‌ها یا افرادی که حیوانات خانگی دارند، برای تغذیه حیواناتی مانند مارمولک، عنکبوت یا عقرب استفاده می‌شوند.

در بخش نظرات، برخی از کاربران نوشتند: «بله، من همین الان سبد خریدم را خالی کردم.»

یکی دیگر نوشت: «من همین الان دارم گریه می‌کنم، چون بسته‌ام در راه است.»

کاربر دیگری گفت: «من می‌ترسم، تازه از آنجا سفارش داده‌ام.»

این اولین باری نیست که چنین اتفاقی برای مشتریان رخ داده است. یکی از کاربران اشاره کرد: «این اتفاق برای من هم افتاد اما با نوع دیگری از حشرات. من واقعاً شوکه شدم!»

شین نیز به این موضوع واکنش نشان داده است.

سخنگوی شین به «U.S. Sun» گفت: «زمانی که inquiry مشتری را دریافت کردیم، یک بررسی فوری را آغاز کردیم. این بررسی نشان داد که زمانی که بسته مراحل کنترل کیفیت ما را تکمیل کرد و از تأسیسات ما خارج شد، تنها شامل اقلام سفارش داده شده شین بود. ما با مشتری در ارتباط هستیم و به آن‌ها بازپرداخت کامل پیشنهاد داده‌ایم.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.