کدخبر :308065 پرینت
04 مهر 1403 - 10:40

نحوه جمع آوری الماس در همستر کامبت چگونه است؟

فصل جدید بازی همستر کامبت با معرفی یک دارایی جدید به نام الماس آغاز شده که کاربرد دقیق آن در این فصل یا فصل‌ های آینده هنوز به طور کامل مشخص نشده، اما طبق اعلام تیم توسعه‌ دهنده، این دارایی نقش مهمی در فصل‌ های آینده بازی خواهد داشت.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، همستر کامبت که کاربران زیادی را جذب کرده، اکنون پس از پایان فصل اول خود در مرحله‌ای به نام «اینترلود» قرار دارد.

در این فصل، سکه‌های قبلی بازی کنار گذاشته شده‌اند و تنها دارایی قابل جمع‌آوری، الماس است. با این حال، کاربرد دقیق الماس در این فصل یا فصل‌های آینده هنوز به طور کامل مشخص نشده، اما طبق اعلام تیم توسعه‌دهنده، این دارایی نقش مهمی در فصل‌های آینده بازی خواهد داشت.

روش‌های جمع‌آوری الماس همستر کامبت

کاربران می‌توانند از روش‌های مختلفی برای جمع‌آوری الماس در همستر کامبت استفاده کنند. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

1. انجام بازی‌های بخش Playground: یکی از پررنگ‌ترین روش‌ها، بازی‌های این بخش است. دو بازی مینی‌گیم در ربات همستر قرار دارد و سایر بازی‌ها نیاز به نصب جداگانه از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دارند. با انجام این بازی‌ها می‌توانید الماس دریافت کنید.

2.خرید کارت‌های بازی: خرید کارت‌های بازی یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری الماس است که به شما کمک می‌کند پرافیت خود را افزایش دهید.

3. دعوت کاربران جدید: با استفاده از لینک ریفرال می‌توانید دوستان خود را به بازی دعوت کرده و به ازای هر دعوت موفق الماس دریافت کنید.

4. انجام تسک‌های بخش Earn: تماشای ویدیوهای یوتیوب همستر نیز یکی از روش‌های کسب الماس است که در این بخش ارائه شده است.

نحوه استفاده از کد الماس همستر

برای استفاده از کدهای الماس که از طریق بازی‌ها به دست می‌آورید، باید به بخش Redeem مراجعه کنید. پس از ورود به بازی و نصب آن از اپ‌استور یا گوگل‌پلی، کد الماس را در بخش مربوطه وارد کرده و دکمه Redeem را بزنید تا الماس به موجودی شما اضافه شود.

سوالات متداول

چگونه می‌توان الماس همستر جمع کرد؟

با انجام بازی‌های معرفی‌شده در ربات همستر، خرید کارت‌ها، دعوت دوستان به بازی، یا تماشای ویدیوهای یوتیوب می‌توانید الماس جمع‌آوری کنید.

کاربرد الماس همستر چیست؟

کاربرد دقیق الماس هنوز اعلام نشده، اما قرار است در فصل‌های آینده به کار بیاید.

هر الماس همستر چقدر ارزش دارد؟

الماس همستر یک دارایی درون بازی است و ارزش مالی مشخصی ندارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.