کدخبر :307996 پرینت
02 مهر 1403 - 23:21

مالک تلگرام: آدرس IP کاربران متخلف ارائه می شود

مدیرعامل تلگرام اذعان کرد که شماره تلفن و آدرس‌ IP کاربران این پیام رسان را که سیاست حفظ حریم خصوصی را نقض می‌کنند در اختیار مقامات قرار خواهد گرفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پاول دورف، مالک تلگرام، ساعاتی پیش با انتشار پستی در کانال خود اعلام کرد که تلگرام شماره تلفن و آدرس‌های IP افرادی را که قوانین استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی آن را نقض می‌کنند برای مقامات مربوطه افشا خواهد کرد.

دورف اذعان کرد اطلاعات شخصی بعد از درخواست‌های قانونی معتبر به مقامات ارائه خواهد شد.

این پست مالک تلگرام به دنبال اتفاقات بازداشتش در فرانسه در اواخر ماه اوت رخ داده است و به نظر می رسد مدیرعامل تلگرام از مواضع پیشین خود در حفظ اطلاعات کاربران کوتاه آمده است.

دورف به جرم چندین تخلف مرتبط با شبکه اجتماعی خود، از جمله محتواهای تروریستی، قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری، پولشویی و سوءاستفاده از کودکان در این اپلیکیشن متهم شده است. 

پاول دورف همچنین از حذف محتوای مجرمانه در بخش جستجوی عمومی تلگرام خبر داد و گفت: تیم ویژه‌ای از مدیران، با استفاده از هوش مصنوعی، تمام محتوای مشکل‌ساز را در جستجو غیرقابل دسترسی کرده‌اند.

این پست می‌گوید: جستجوی تلگرام برای پیدا کردن دوستان و اخبار طراحی شده است، نه برای تبلیغ محصولات غیرقانونی. ما اجازه نخواهیم داد عوامل مخرب، یکپارچگی پلتفرم ما را برای تقریباً یک میلیارد کاربر به خطر بیندازند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.