کدخبر :307874 پرینت
31 شهریور 1403 - 14:48

آزادسازی ایردراپ‌ها در پایان فصل نخست؛ ترفند همستر کامبت، متقلب‌ها را نقره‌داغ کرد!

بعد از مدت‌ها انتظار و تلاش برای کسب بهترین نتیجه از همستر کامبت، فصل نخست پرمخاطب‌ترین بازی‌ تلگرامی به پایان رسید و بزودی کاربران می‌توانند از بخش ایردراپ، نتیجه تلاش چندین ماهه خود را مشاهده کنند، اما کاربران متقلب که با ربات، کلید طلایی را به دست می‌آوردند نقره‌داغ شدند؛ چراکه به علت تقلب از دریافت پاداش ایردراپ محروم شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ساعاتی پیش اسنپ‌شات همستر در فصل اول با موفقیت به پایان رسید و فصل دوم این بازی پرطرفدار آغاز شد، اما توسعه‌دهندگان این بازی در اقدامی ناجوانمردانه، غافلگیرانه و البته تاکتیکی بی‌رحمانه، بسیاری از کاربران را از دریافت پاداش خود محروم کرده و آن‌ها را نقره‌داغ کردند.

طراحان این بازی با وعده افزایش درآمد، کلاه بزرگی سر بازیکنان گذاشتند و با این فریب، موفق شدند جامعه دریافت‌کنندگان ایردراپ همستر را کوچک‌تر کنند. بسیاری از بازیکنان برتر همسترکامبت، به علت تقلب از دریافت پاداش ایردراپ خود محروم شدند و به نظر می‌رسد این حرکت، برنامه‌ریزی شده و از جانب توسعه‌دهندگان بوده است.

یکی از آیتم‌ها پیدا کردن کلید طلایی بود که با دانلود چندین بازی و صرف چند ساعت زمان و زحمت همراه بود، اما ورود یک ربات تلگرامی که این کلید طلایی را رایگان و در لحظه به شما می‌داد، اگرچه کار را برای کاربران راحت کرد، در عین حال باعث شد که که همستر اینکار را به منزله تقلب در نظر بگیرد و کسانی که از این راه کلید را بدست آورده‌اند از رسیدن به ایردراپ محروم کند.

البته همستر کامبت طی یک اطلاعیه به بعضی از بازیکنان پیغام «عادلانه بازی کنید» را ارسال کرد، اما این اقدام بنظر فرمالیته بوده است، زیرا توسعه‌دهندگان تصمیم خودشان را در مورد کسانی که تقلب کرده‌اند، پیش‌تر گرفته بودند.

گویا تعداد بازیکنان واجد شرایط ایردراپ همستر زیاد بوده و برای تقسیم پاداش درست و حسابی تنها راه، حذف تعداد قابل توجهی از کاربران به روش‌های مختلف است. تله دریافت کلید از ربات تلگرامی، احتمالا کار خود طراحان بازی بوده تا بازیکنان متقلب را شناسایی کرده و از ایردراپ محروم کنند.

هم اکنون اگر کلیدهای بازی را از این ربات گرفته باشید، با مراجعه به قسمت ایردراپ، پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد: «شما در این فصل تقلب کرده‌اید، فصل بعد عادلانه بازی کنید و ایردراپ بگیرید.»

همستر کامبت

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.