کدخبر :307531 پرینت
25 شهریور 1403 - 08:41

نو کردن لوازم خانه {خرید اقساطی با قیمت ویژه}

خرید اقساطی یکی از روش‌های خرید انواع کالا است که می‌توان با استفاده از آن انواع کالاها از جمله لوازم خانگی و کالای دیجیتال را به صورت اقساطی خریداری کنید و قدمی در نو کردن لوازم خانه بردارید.

متن خبر

گزارش آگهی/ خرید اقساطی یکی از روش‌های خرید انواع کالا است که می‌توان با استفاده از آن انواع کالاها از جمله لوازم خانگی و کالای دیجیتال را به صورت اقساطی خریداری کنید و قدمی در نو کردن لوازم خانه بردارید. فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان لوازم خانگی در کشور برای تسهیل خرید لوازم خانگی و کمک به قدرت خرید تمام اقشار جامعه اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی کرده است. در ادامه این مطلب به معرفی طرح اقساطی فروش لوازم اقساطی جیمبوشاپ پرداخته‌ایم.

فروش اقساطی لوازم‌ خانگی با شرایط استثنایی

فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ برای فراهم آوردن شرایط خرید راحت و مطمئن لوازم‌ خانگی، طرح فروش اقساطی لوازم‌ خانگی را ارائه کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی هر نوع وسیله‌ خانگی مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. در این طرح نیاز به ضامن نیست و مشتریان عزیز می‌توانند با کمترین پیش‌پرداخت و تعداد اقساط بالا، لوازم‌ خانگی مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری کنند. در این طرح انواع کالاهای دیجیتال مانند انواع موبایل، تبلت، کنسول بازی، هدفون، لپتاپ و انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر، تلویزیون و ... عرضه می‌شود.

شرایط خرید اقساطی لوازم ‌خانگی از جیمبوشاپ

برای استفاده از طرح اقساطی خرید لوازم‌ خانگی جیمبوشاپ باید به وبسایت جیمبوشاپ (jimboshop.ir) مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را از دسته‌بندی مربوطه انتخاب و ثبت سفارش کنید. توجه داشته باشید که فقط کالاهایی که دارای برچسب «فروش نقد و اقساط» هستند را می‌توانید به صورت اقساطی خریداری کنید. پس از ثبت سفارش، همکاران ما درخواست شما را بررسی کرده و جهت هماهنگی‌های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

شما می‌توانید در این طرح تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وسیله ‌برقی خانگی خریداری کنید. طرح خرید اقساطی جیمبوشاپ تنها با چک صیادی امکان‌پذیر است و با ارائه این چک دیگر نیازی به ضامن نیست. شما باید مبلغ پیش‌پرداخت را با ارائه چک صیادی بپردازید. مبلغ پیش‌پرداخت بستگی به مبلغ کالای خریداری شده توسط شما دارد و سعی بر آن شده تا مبلغ پیش‌پرداخت کمترین مبلغ ممکن باشد.

در روش دوم بازنشستگان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند از جیمبوشاپ به صورت اقساطی، لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنند. برای استفاده از این طرح نیازی به مراجعه به بانک به صورت حضوری نیست و برای خدمت‌رسانی به مشتریان خدمات به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

برندها و لوازم‌خانگی تحت پوشش طرح فروش اقساطی

فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ همواره در تلاش است که انواع لوازم‌ خانگی باکیفیت را از برترین برندهای موجود در بازار در خدمت مشتریان عزیز قرار دهد. کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ بسیار متنوع هستند و می‌توانید از میان آن‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لوازم برقی متنوعی از جمله یخچال و فریزر مانند یخچال امرسان، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و.. در این طرح عرضه شده‌اند که از برندهای مطرح از جمله:

  • دوو

  • پاکشوما

  • امرسان

  • ایکس ویژن

  • الکترواستیل

  • پارس خزر

  • زیرووات

  • سایا

  • تی سی ال

  • تولیپس

  • هوریون

  • بلک پاور

موجود می‌باشند. پس از مشاهده و بررسی مشخصات و قیمت محصولات در وبسایت جیمبوشاپ می‌توانید آن‌ها را ثبت سفارش و خریداری کنید. توجه داشته باشید تنها محصولات دارای برچسب اقساطی قابل خرید به صورت قسطی هستند. لوازم خانگی موجود در سایت جیمبوشاپ در دسته بندی‌های زیر قرار دارند:

لوازم صوتی و تصویری

انواع لوازم صوتی تصویری از بهترین برندها در جیمبوشاپ وجود دارند که می‌توانید آن ها قسطی خریداری کنید. کالاهای مختلفی مانند سینما خانگی، تلویزیون، ساندبار و... با تکنولوژی‌ها پیشرفته تجربه تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی را برای شما لذت بخش‌تر می کنند. این لوازم هم به صورت اقساطی قابل خرید هستند و در فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ موجود هستند.

لوازم تهویه، گرمایشی و سرمایشی

اگر نیاز به تهویه گرمایشی و سرمایشی از کولرهای آبی گرفته تا دستگاه تصفیه هوا دارید، می‌توانید این دستگاه‌ها را از برترین برندها و از جیمبوشاپ خریداری کنید. این دستگاه‌ها با قابلیت‌های جدید، بهترین تهویه و دما را برای فضای خانه و محل کار شما ایجاد می‌کنند و تمام این امکانات را می‌توانید از طریق خرید اقساطی جیمبوشاپ به خانه خود ببرید.

لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه شامل انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی تا اجاق گاز و مایکروویو از برندهای معتبری مثل دوو و امرسان در جیمبوشاپ موجود هستند. با خرید قسطی این لوازم، می توانید تجربه آشپزی و نظافت منزل را به سطح جدیدی از راحتی برسانید و تجهیزات جدید در آشپزخانه خود داشته باشید. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه جیمبوشاپ

کالای دیجیتال

خرید از سایت جیمبوشاپ آسان است و با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی (jimboshop.ir) و طی مراحل زیر به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. مراحل خرید اقساطی از جیمبوشاپ به شرح زیر است:

  • وارد سایت جیمبوشاپ شده و یک حساب کاربری برای خود بسازید.

  • محصولات را از دسته‌بندی مربوطه بررسی و پیدا کنید

  • پس از بررسی دقیق مشخصات و قیمت محصول، دکمه «ادامه ثبت سفارش» را کلیک کنید.

  • توجه داشته باشید که محصول انتخابی شما حتما دارای برچسب «فروش نقد و اقساط» باشد.

  • اطلاعات لازم از جمله نام، نام‌خانوادگی، استان، شهر محل سکونت، شماره ملی، کدملی و آدرس پستی خود را به طور دقیق و کامل وارد نمایید.

  • سپس وارد صفحه محاسبه اقساط می‌شوید که در این بخش باید طرح مورد نظر و تعداد اقساط را انتخاب کنید.

  • پس از طی مراحل بالا سفارش شما ثبت شده و همکاران ما جهت هماهنگی‌های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه جیمبوشاپ

خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ علاوه بر آسانی و سهولت دارای مزایای دیگری نیز هست که به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ارسال سریع

پس از ثبت سفارش و خرید کالای خریداری شده در صحت و سلامت و بدون عیب و ایراد فنی و ظاهری

در سریع‌ترین زمان ممکن، در محل مورد نظر مشتری تحویل داده می‌شود.

مشاوره و پشتیبانی

فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ قبل از خرید مشاوره و بعد از خرید پشتیبانی به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره ایشان بهره‌مند شوید. همچنین، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد لوازم خانگی و نحوه فروش اقساطی داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما مطرح کنید.

دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز

جیمبوشاپ دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی است که نشان دهنده فعالیت قانونی این فروشگاه و امن بودن سایت می‌باشد. در جیمبوشاپ همه چیز به صورت شفاف برای مشتریان توضیح داده شده و شرایط امن و آسانی برای خرید فراهم شده است.

برای خرید اقساطی لوازم خانگی از جیمبوشاپ به وبسایت این فروشگاه به آدرس اینترنتی https://jimboshop.ir/loan-methods/ مراجعه کنید و از بین کاهایی که برای خرید اقساطی موجود هستند، کالای مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.