کدخبر :307528 پرینت
24 شهریور 1403 - 19:36

چالش بزرگ آیفون بازها در ایران

با رونمایی از آیفون ۱۶ و خبر توقف خط تولید سری ۱۳ این گوشی، به نظر می‌رسد که اگر دولت چهاردهم راهکاری برای رجیستری آیفون های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ ارائه ندهد، کاربران آیفون در ایران، باید به جمع اندرویدبازها بپیوندند و عملا استفاده از گوشی های آیفون در ایران به روند نزولی خواهد پیوست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، باتوجه به اینکه سری ۱۳ آیفون، آخرین مدل از گوشی‌های اپل است که در ایران قابل رجیستری و استفاده می‌باشد و شرکت اپل نیز در مراسم رونمایی از آیفون ۱۶ که چند روز قبل برگزار شد رسما اعلام کرد که خط تولید سری ۱۳ این گوشی متوقف می‌شود، کاربران آیفون داخل ایران، با چالشی بزرگ مواجه خواهند شد.

آیفون‌بازها معمولا علاقه دارند هر سال که مدل جدید آیفون به بازار می‌آید، گوشی خود را ارتقا دهند. پس از رونمایی از سری جدید آیفون ۱۶، کاربران و طرفداران این اکوسیستم در مورد پایان عصر آیفون در ایران ابراز نگرانی کردند. 

باعرضه این سری آیفون خط تولید آیفون ۱۳ متوقف می‌‎شود و آیفون ۱۳ نیز آخرین‌مدل از آیفون است که در ایران رجیستر می‎شود. بنابراین اگر روند رجیستر نشدن آیفون ادامه داشته باشد، پایان آیفون در ایران، چندان دور از ذهن نیست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.