کدخبر :307461 پرینت
23 شهریور 1403 - 12:20

ثبت تصاویر ویژه با دوربین آیفون ۱۶ پرو

در شرایطی که تنها چند روز از رونمایی و عرضه سری ۱۶ آیفون به بازار گذشته، کاربران مشتاق و علاقه‌مند به آیفون، با تهیه این گوشی، تصاویری ثبت کرده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند که کیفیت خارق‌العاده آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، باز هم انتظار یک ساله و تکراری طرفداران گوشی آیفون، برای معرفی سری جدید گوشی‌های این برند به پایان رسید و چند روزیست که از عرضه سری ۱۶ آیفون به بازار می‌گذرد. 

کاربران این برند که هر سال منتظر دیدن پیشرفت آیفون در مدل‌های جدید آن می‌نشینند، از کیفیت خارق‌العاده دوربین آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو به شدت ابراز رضایت کرده‌اند. آیفون امسال هم مانند هر سال دوربین‌های سری جدید خود را ارتقا داده تا ثبت تصاویری به یادماندنی نشان دهد که ارزش یک سال انتظار را داشته است.

آیفون ۱۶ پرو به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدیدی با نام تجاری «فیوژن» مجهز است و از دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج برابری استفاده می‌کند.

این بار هر دو مدل پرو و پرومکس آیفون به دوربین تله‌فوتوی چهار منشوری مجهز هستند. آیفون‌های جدید اپل برای اولین‌بار از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌گیرند.

با بازطراحی بخش Photographic Styles می‌توان به‌صورت بلادرنگ، جزئیات رنگ‌ها و سایه‌ها را تغییر داد و حتی استایل‌های این بخش را به‌شکل عمیق‌تر نیز شخصی‌سازی کرد.

همچنین آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس نیز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که دوربین اصلی می‌تواند به‌عنوان دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی نیز به کار گرفته شود.

قیمت آیفون ۱۶ اپل ۷۹۹ دلار و قیمت آیفون ۱۶ پلاس ۸۹۹ دلار برای کانفیگ پایه اعلام شده و مدل‌های ۱۶ پرو و پرومکس به ترتیب هرکدام ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ قیمت‌گذاری شده‌اند.

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.