کدخبر :307358 پرینت
21 شهریور 1403 - 09:04

برترین های دهمین جشنواره فاوا معرفی شدند + گزارش تصویری

دهمین جشنواره ملی فاوا که با شعار ایران هوشمند و متصل در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند در جزیره کیش برگزار شد، سرانجام برترین‌های محورهای مختلف را با حضور مسوولان وزارت ارتباطات و سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و برگزیدگان این دوره لوح و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، اختتامیه دهمین جشنواره ملی فاوا که با شعار «ایران هوشمند و متصل» در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند برگزار گردید، روز سه شنبه بیستم شهریورماه و همزمان با دومین روز نمایشگاه بین المللی کیتکس، در جزیره کیش برگزار شد.

فاوا

برترین های محورهای مختلف با حضور مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ریاست و‌ مدیران‌سازمان منطقه آزاد کیش، مسوولان وزارت صمت و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، تندیس جشنواره را دریافت کردند.

فاوا2

گفتنی است که شبکه ملی اطلاعات، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند محورهای اصلی جشنواره دهم بود و سازمان‌ها و بنگاه‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولیدکنندگان زیرسیستم‌های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه از جمله حاضرین در دهمین دوره جشنواره ملی فاوا بودند.

فاوا 3

گزارش تصویری این مراسم را ببینید:

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.