کدخبر :307320 پرینت
20 شهریور 1403 - 13:33

ایجاد تحول در پیام‌ رسانی با قابلیت‌ های جدید اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی مجموعه‌ ای از قابلیت‌ های بهبود تجربه پیام‌ رسانی فوری در بخش دایرکت (DM) را معرفی کرده است.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، به‌روزرسانی‌های اینستاگرام شامل امکان ویرایش تصاویر به صورت مستقیم و افزودن استیکرهای سفارشی می‌شود.

بر اساس گزارش وب‌سایت تِک کرانچ، کاربران اکنون می‌توانند متن و استیکر به تصاویر ارسالی اضافه کنند. این استیکرها می‌توانند از مجموعه‌ای از پیش تعیین شده انتخاب شوند یا کاربران می‌توانند با استفاده از تصاویر خود، استیکرهای شخصی بسازند. این قابلیت‌ها مشابه امکاناتی است که در واتس‌اپ در دسترس است.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، اخیراً بر اهمیت پیام‌های مستقیم تأکید کرده است.

او اظهار داشت که تعداد دفعات اشتراک‌گذاری یک پست، استوری یا ریل توسط کاربران با دوستانشان از طریق پیام‌ها، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که بر میزان گسترش محتوا تأثیر می‌گذارد.

موسری گفت: "تولیدکنندگان محتوا باید به ارائه انواع مختلفی از محتوا فکر کنند که بینندگان و دنبال‌کنندگان را تشویق می‌کند تا آن را از طریق پیام‌های مستقیم با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این امر با گذشت زمان بر میزان گسترش و دسترسی محتوا در پلتفرم تأثیر خواهد گذاشت."

علاوه بر این، اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد یک آیکون کیک به یادداشت‌های کوتاه خود اضافه کنند، که امکان جشن گرفتن تولدشان را به روشی تعاملی‌تر فراهم می‌کند. همچنین، کاربران اکنون می‌توانند ظاهر کلی رابط گفتگوهای خود را تغییر دهند و از بین مجموعه‌ای از تم‌های محدود مانند طرح دفترچه یادداشت خط‌دار یا تم پاییزی انتخاب کنند.

این به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده تمرکز اینستاگرام بر بهبود تجربه کاربری و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های کاربران است. با افزایش این قابلیت‌های جدید، اینستاگرام امیدوار است تجربه ارتباطی شخصی‌تر و تعاملی‌تری را برای کاربران خود فراهم کند.

شایان ذکر است که اینستاگرام اخیراً به‌روزرسانی دیگری را نیز اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً از طریق ویرایشگر پست‌ها، متن به تصاویر اضافه کنند. این قابلیت نیاز به استفاده از برنامه‌های خارجی برای افزودن متن به تصاویر را از بین می‌برد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.