کدخبر :307136 پرینت
17 شهریور 1403 - 10:11

پاول دورف ویژگی‌ های جدید به تلگرام اضافه می کند

بنیانگذار و مدیر اجرایی شبکه اجتماعی تلگرام اعلام کرد که مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های جدید به این پیام‌ رسان اضافه خواهد شد، که در جهت مبارزه با محتوای غیرقانونی، ربات‌ها و کلاهبرداران است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، پاول دورف، بنیانگذار و مدیر اجرایی تلگرام، روز جمعه ۱۶ شهریور، از اضافه شدن مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید به پیام‌رسان تلگرام در جهت مبارزه با محتوای غیرقانونی، ربات‌ها و کلاهبرداران خبر داد.

پاول دورف در بیانیه جدیدی در تلگرام نوشت: «در حالی که ۹۹.۹۹ درصد از کاربران تلگرام هیچ ارتباطی با جرم و جنایت ندارند، یک دهم درصد از کاربران درگیر فعالیت‌های غیرقانونی‌اند و تصویر بدی را برای کل پلتفرم ایجاد می‌کنند. این موضوع منافع تقریبا یک میلیارد کاربر ما را به خطر می اندازد.»

مالک تلگرام افزود: «به همین دلیل است که امسال متعهد شده‌ایم که اعتدال در تلگرام را از حوزه انتقاد به حوزه ستایش تبدیل کنیم.»

پاول دورف در توضیح تغییرات این پیام‌رسان جنجالی گفت که تلگرام ویژگی «افراد نزدیک» (people nearby)را حذف کرده است. به جای ویژگی «افراد نزدیک»، تلگرام قصد دارد، «کسب و کارهای نزدیک» را به پیام‌رسانش اضافه کند و با این روش «کسب و کارهای قانونی و تأیید شده» را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.