کدخبر :307123 پرینت
17 شهریور 1403 - 08:39

چگونه شرکت سئو حرفه‌ ای و قابل اعتماد پیدا کنیم؟

با اینکه سئو روشی جدیدی در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیست، اما برخی از وب‌سایت‌ها و کسب و کارها به تازگی تصمیم گرفته‌اند که از آن استفاده کنند.

متن خبر

گزارش آگهی/ سئو را می‌توان بهترین راه برای افزایش بازدید و فروش یک سایت دانست. فرض کنید که طراحی سایت را مانند افتتاح یک فروشگاه در نظر بگیریم. حال اگر این فروشگاه در مرکز شهر و یا محلی پر از رفت و آمد باشد آنگاه فروش به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. در واقع در معرض دید قرار گرفتن شما به صورت طبیعی با سئو امکان پذیر است. با اینکه سئو روشی جدیدی در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیست، اما برخی از وب‌سایت‌ها و کسب و کارها به تازگی تصمیم گرفته‌اند که از آن استفاده کنند. اما اینکه این کار مهم را به چه فرد و شرکتی بسپاریم، موضوع بسیار مهمی است. در این مقاله به این سوال می‌پردازیم که چگونه یک شرکت سئو حرفه‌ای پیدا کنیم؟

منظور از سئو چیست؟

اما در صورت نداشتن آشنایی کامل با SEO، ابتدا باید بدانیم که منظور از سئو دقیقا چییست و چه کارهایی باید انجام شود. سئو شامل مجموعه کارهایی است که برای کسب رتبه‌های برتر در صفحه نتایج گوگل انجام می‌شود. البته فقط بر روی کلمات کلیدی هدف کسب و کار شما، که کمک کند تا مشتریان و خریداران سایت شما را پیدا کنند.

چه کارهایی در سئو باید انجام شود؟

سئو بخش‌های مختلفی از جمله سئو تکنیکال، داخلی و خارجی دارد. در سئو تکنیکال اقداماتی صورت می‌گیرد که گوگل به سایت شما اعتماد می‌کند و آن را معتبر می‌‌‌داند. کارهایی از جمله بهینه‌سازی سرعت سایت، سطح امنیت بالا، داشتن کمترین خطا و مشکلی در سایت و...

در مقابل در سئو داخلی تمام تمرکز بر روی افزایش کیفیت تولید محتوا گذاشته می‌شود. محتوای شما باید جامع باشد تا به نیاز کاربران هدف شما رفع شود و آن‌ها پاسخ خود را محتوای شما دریافت کنند. همچنین باید از کلمات کلیدی مرتبط و مناسب استفاده کنید تا آن محتوا همه مخاطبان شما را در بر گیرد. در سئو خارجی نیز تمرکز بر روی دریافت اعتبار از سایت‌های معتبر از طریق لینک‌سازی است.

مواردی که شما را در پیدا کردن یک شرکت سئو حرفه‌ای کمک می‌کند!

احتمالا به دنبال شرکتی هستید که بخواهید بر روی سئو سایت شما کار کند اما در انتخاب آن شرکت مشکل دارید. اما امروزه شرکت و افراد زیادی هستند که خدمات سئو را انجام می‌دهند. همانطور که می‌دانید سئو فعالیتی است که نتیجه آن در طولانی مدت مشخص می‌شود. پس در نتیجه باید شرکتی را پیدا کنید که بتوان به صورت مداوم و طولانی با آن همکاری کرد.

از طرفی دیگر قیمت و تعرفه مشخصی برای این کار وجود ندارد و ممکن است تا با قیمت‌های مختلفی مواجه شوید. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا تصمیم‌گیری سخت شود. بنابراین در این قسمت به موارد و نکاتی می‌پردازیم تا بتوانید بهترین شرکت سئو حرفه‌ای را پیدا کنید.

در نظر گرفتن نیازها

در اولین مرحله لازم است هدف خود از سئو چیست و نیازهایتان را برای این کار بررسی کنید. برخی از مهم‌ترین این موارد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بودچه: اینکه شما چه مقدار هزینه‌ای را می‌توانید به این کار اختصاص دهید؟
  • اهداف: هدف شما از انجام سئو چیست و چه نتایجی را در چه مدت زمان می‌خواهید؟
  • میزان مشارکت کارفرما: شما یا کارمندانتان تا چه حد می‌توانید با شرکت خدمات سئو همکاری کنید؟
  • موقعیت جغرافیایی: آیا می‌خواهید با شرکتی کار کنید که در منطقه خاص و مشخصی فعالیت می‌کند؟
  • زمان: آیا به دنبال شاخه‌ای خاص از سئو مانند سئو محلی هستید؟

سوالات دیگری نیز هستند اما برای اینکه به نتیجه مناسب و مطلوبی برسید می‌توانید این موارد را بررسی کنید. هنگامی که جواب این سوال‌ها را بدانید و مشخص کنید، آنگاه می‌توانید در مدت زمان کمتری بهترین شرکت خدمات سئو مناسب زمنیه کاری خود را پیدا کنید.

شرکت‌های باسابقه طولانی را انتخاب کنید

یکی دیگر از مواردی که می‌توان شرکت معتبری را پیدا کرد، رفتن به سراغ شرکت‌های باسابقه است. در این مورد باید نمونه کارهای موفق آن شرکت را بررسی و تحلیل کنید. اینطور بهتر می‌توانید تصمیم‌گیری کنید.

از دریافت خدمات کامل مطمئن باشید!

خدمات سئو شامل اقدامات مختلفی است که یک شرکت معتبر باید تمامی آن‌ها را انجام دهد. از جستجو کلمات کلیدی هدف و تولید محتوا گرفته تا لینک‌سازی و رپورتاژ از جمله کارهایی است که باید انجام شود. برخی شرکت‌ها این اقدامات را به صورت جداگانه و برخی به صورت یکجا انجام می‌دهند. اما در نهایت بدانید که تمامی کارهایی که لازم است، به بهترین حالت انجام می‌شود. به دلیل تنوع در اقداماتی که انجام می‌شود قیمت سئو نیز می‌تواند متفاوت باشد.

بهترین معیارها برای انتخاب بهترین شرکت سئو چیست؟

از مهم‌ترین معیارهایی که به کمک آن‌ها می‌توانید شرکت مناسبی را در این زمینه پیدا کنید، عبارت‌اند از:

  • پرس و جو و تحقیق درباره شرکت‌های خدمات سئو
  • تهیه لیستی از بهترین شرکت‌های فعال در این زمینه
  • مطالعه و بررسی نظرات مشریان شرکت‌ها
  • بررسی و مقایسه توانایی و دستاوردهای شرکت‌ها
  • اگر می‌توانید با مشتریان شرکت مورد نظر صحبت کنید تا از کیفیت کار مطمئن شوید.

3 اشتباه رایج در هنگام انتخاب شرکت خدمات سئو

اما برخی از کارفرمایان در هنگام انتخاب شرکتی که پروژه خود را به آن‌ها بسپارند دچار اشتباهاتی می‌شوند که در نهایت منجر به هزینه مجدد و از دست دادن زمان می‌شود. برخی رایج‌ترین این اشتباهات عبارت‌اند از:

1. انتخاب آژانس سئو ارزان قیمت

با توجه به میانگین قیمت شرکت‌های برتر در این زمینه اگر مجموعه‌ای به شما پیشنهاد قیمت کمتری داد نباید به آن اعتماد کرد. برای این کار باید مجموعه اقداماتی در قالب استراتژی معین و مدت زمان معین انجام گیرد. اگر شرکتی تضمین مدت زمان و یا قیمت ارزانی به شما ارائه کرد، امکان دارد از راه‌های غیر اصولی بخواهد برای سئو سایت شما استفاده کند. این کار در نهایت به طور کامل به ضرر شما تمام می‌شود. اما شرکت سئو حرفه‌ای تمامی اقدامات لازم را به صورت ارگانیک برای سایت شما انجام می‌دهد.

2. انتخاب شرکت‌هایی که در نزدیکی آن‌ها قرار دارد

برخی کارفرمایان تمام شرکت‌ها را بررسی نمی‌کنند و ممکن است این کار را به شرکتی که صرفا در نزدیکی آن‌ها قرار دارد بسپارند. همچنین نباید اگر کسی از اطرافیان و دوستانتان این کار را انجام می‌دهند این کار به آن واگذار کنید. ابتدا باید سابقه، نمونه کار و موارد دیگر بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

3. اعتماد به شرکت‌هایی که از روش کلاه سیاه استفاده می‌کنند

برخی شرکت‌ها پیشنهادات وسوسه انگیز مانند کسب رتبه در کمترین زمان و... به شما می‌دهند. اما این شرکت‌ها به از روش کلاه سیاه، غیر اصولی و مخرب استفاده می‌کنند. ممکن است که در همان مدت زمانی که قول آن را داده بودند سایت شما در رتبه‌های برتر مشاهده شود. اما پس از گذشت مدت زمان کمی گوگل از اقدامات غیر اصولی که بر روی سایت شما انجام شده باخبر می‌شود که عواقب بدی برای شما دارد. چرا که گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و تمام زمان و هزینه شما از بین می‌رود.

آژانس وینت

این مطلب توسط کارشناسان آژانس طراحی سایت وینت تهیه شده است. اگر برای بهینه سازی و کسب رتبه در گوگل نیاز به خدمات و مشاوره دارید می‌توانید خدمات سئو سایت‌های دوزبانه و انگلیسی و فارسی خود را به این مجموعه بسپارید. وینت با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت پروژه های بسیاری را با موفقیت به انجام رسانده است که در بخش نمونه کارهای این مجموعه می‌توانید آنها را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارها به وبسایت وینت به آدرس Wenet.website مراجعه کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.