گزارش آگهی/ کسب و کارها باید مطابق با ماهیت برند و نوع محصولات و خدمات خود به سراغ بهترین نوع طراحی سایت باشند. هدف این است که کاربران با ورود به وبسایت شما بتوانند به سرعت با نوع کسب و کارتان ارتباط بگیرند. برقراری ارتباط سریع با کسب و کار حتی از سبک طراحی و عناصر موضوع در سایت نیز اهمیت دارد. اگر سایت جذاب و زیبا طراحی شده باشد، اما با نوع کسب و کار همخوانی نداشته باشد، کاربران را از خود دور میکند. پس اگر میخواهید بدانید ،" چه نوع طراحی سایتی مناسب کسب و کار من است؟" این محتوا را تا پایان بخوانید.
سایتها را میتوان براساس ماهیت کسب و کار طراحی کرد. بدون شک، یک کسب و کار فعال در حوزه لوازم آرایشی به سایتی متفاوت از یک کسب و کار فعال در بخش خودروسازی نیاز دارد. یک سایت آرایشی باید ظرافت زنانه را تداعی کند، اما یک سایت مرتبط با خودرو باید قدرت و اصالت را نشان دهد؛ بنابراین میتوان گفت که به اندازه تعداد کسب و کارها در همه حوزهها، سایتها با طراحیهای مختلف نیز وجود دارد. با این حال، دسته بنید اصلی انواع طراحی وب سایت حرفهای شامل سه مورد زیر است:
طراحی سایت فروشگاهی فرآیند ساخت یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتالی به مشتریان هدف است. به زبان ساده، وبسایتهای تجارت الکترونیک به شما این امکان را میدهند که کالاها، محصولات یا حتی خدمات را به صورت آنلاین به کاربران ارائه دهید. طراحی سایت فروشگاهی مناسب بر زیبایی شناسی بصری، تجربه کاربری و عملکرد یک وب سایت در ارائه بهترین تجربه کاربری به مشتریان اشاره دارد. هدف طراحی وبسایت فروشگاهی مبتنی بر فروش محصول و بهبود تجربه کاربری مشتریان بالقوه است. پس اگر قصد دارید محصولات خود را به صورت اینترنتی بفروشید، سایت فروشگاهی مناسب شماست.
بنا به آمار گوگل، بیش از 62% مردم قبل از خرید به روش های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایتهای فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت میکنند. در واقع اغلب مردم در دنیای امروز و عصر دیجیتال، خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح میدهند. حتی آنهایی که قصد خرید حضوری را دارند پیش از خرید، به سایتهای فروشگاهی هم سر میزنند تا بتوانند در مورد کالای مورد نظر خود اطلاعات بهدست بیاورند و قیمتها را مقایسه کنند. این حجم بالا از تقاضا، یعنی یک سایت فروشگاهی خوب میتواند تضمین خوبی برای رشد کسبوکار باشد.
عناصر کلیدی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک عبارتند از:
یک وب سایت شرکتی بیش از آنکه بر فروش محصول یا خدمات تمرکز داشته باشد، هدفش برندسازی است. این نوع سایتها حاوی اطلاعات مختلفی در مورد یک شرکت از جمله اهداف، ارزشها، خدمات، کارکنان، رویدادها و سایر اطلاعات مرتبط هستند یک وب سایت شرکتی هیچ گونه محصولی را چه فیزیکی و چه دیجیتالی تبلیغ یا نمایش نمیدهد، بلکه صرفاً روی اطلاعات مربوط به شرکت تمرکز میکند. برای مثال، یک شرکت حقوقی با تاسیس سایت به دنبال ارائه خدمات وکلاتی به مشتریان خود است. این شرکت ابتدا باید از طریق طراحی سایت به تقویت آگاهی از برند خود کمک کند و سپس بتواند مشتریان را برای دیدن خدمات تشویق کند.
عناصر کلیدی طراحی سایت شرکتی عبارتند از:
پورتال سازمانی به عنوان یک وبسایت خدمت رسانی و سرویس دهی شناخته میشود. این وبسایتها بخشهای مختلفی از جمله کارکنان، مشتریان، مدیریت دانش، اطلاع رسانی و سایر موارد را ارائه میدهند. برای مثال، سازمانهای دولتی و خصوصی، شهرداریها، دانشگاهها، مدارس، آموزشگاهها و غیره میتوانند از پورتال سازمانی بهتر مند شوند. این سایتها بر ارائه خدمات تمرکز دارند و باید عملکرد قوی را از خود نشان دهند. امکان استفاده از سیستم مدیریت محتوا آماده یا اختصاصی وجود دارد. اگر کسب و کارها به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای پورتال سازمانی خود هستند.
عناصر کلیدی طراحی پورتال سازمانی عبارتند از:
انواع مختلفی از طراحی سایت برای کسب و کارهای فعال هر حوزهای وجود دارد؛ اما شناخت کافی نسبت به نوع کسب و کار و تطبیق آن با عناصر طراحی سایت میتواند به موفقیت منجر میشود. این موضوع در رشد برند، توسعه کسب و کار، افزایش مشتریان و فروش بیشتر موثر است.
برای این که بتوانید بهترین خدمات طراحی وبسایت حرفهای را متناسب مدل کسب و کار خود پیدا کنید، شرکت «ایزیوب» به شما در این مسیر کمک میکند. این شرکت تاکنون به سایتهای دولتی و خصوصی زیادی از جمله سازمان امور مالیاتی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه امام خمینی و غیره خدمات طراحی سایت تخصصی ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.
انتهای پیام