آشنایی با سرویس های اینترنت پرسرعت مخابرات با شمارهگیری 2020
مرکز تماس ۲۰۲۰ راه حلی برای دریافت اطلاعات و اعلام مشکلات پیرامون سرویس های اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است، همچنین کاربران می توانند با شماره گیری ۲۰۲۰ از آخرین طرح ها و جشنواره های فروش مطلع شوند.
به گزارش سیتنا، روش های مختلفی برای دریافت اطلاعات پیرامون سرویس های مختلف اینترنتی در اپراتورهای مختلف وجود دارد که مرکز تماس 2020 شرکت مخابرات، یکی از آنهاست.
مرکز تماس ۲۰۲۰ راه حلی برای دریافت اطلاعات و اعلام مشکلات پیرامون سرویس های اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.
در صورتیکه مشتریان نیازمند هرگونه راهنمایی پیرامون سرویسهای مختلف اینترنت پرسرعت شامل تکنولوژی های مختلف، مزایای سرویس ها، قیمت ها و غیره باشند، میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۲۰۲۰ تماس گرفته و از راهنمایی اپراتورهای مخابراتی استفاده کنند.
خرید سرویس اینترنت، تغییر سرویس اینترنت، دریافت نام کاربری و همچنین اطلاع از ترافیک باقی مانده از امکانات این سامانه است.
همچنین کاربران می توانند با شماره گیری ۲۰۲۰ از آخرین طرح ها و جشنواره های فروش مطلع شده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
گفتنی است؛ از طریق تماس با خط تلفن ثابت خود میتوانید درخواست فعال سازی اینترنت خود را درج نموده و از سرویسهای این شرکت بهره مند شوید.
توجه کنید که در این روش باید از طریق خطی که قصد فعالسازی اینترنت را دارید، با مرکز مخابراتی تماس بگیرید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید