کدخبر :306281 پرینت
30 مرداد 1403 - 09:07

کد مورس همستر کامبت چیست؟

کد مورس در بازی همستر کامبت می‌تواند به عنوان یک راه جمع‌آوری سکه رایگان باشد و افراد با وارد کردن کد مورس می‌توانند روزانه یک میلیون سکه رایگان کسب کنند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (ششم فروردین ماه ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و در کم‌تر از دو هفته پس‌از راه‌اندازی اولیه، به رکورد یک میلیون کاربر رسید.

افراد با فعالیت در همستر کامبات، می توانند سکه‌های مجازی به‌دست آورند، سکه‌هایی که احتمال دارد به ایردراپ و درنهایت به پول واقعی تبدیل شوند.

کسب درآمد از بازی همستر با چند روش امکان‌پذیر است: ضربه‌زدن روی صفحه (Tap to Earn) و جمع‌آوری خودکار سکه با سیستم پرافیت ساعتی (profit per hour) که مستلزم خرید و ارتقاء کارت‌ها است.

با دعوت از دوستان، عضویت در کانال تلگرام، یوتیوب و ایکسِ همستر کامبت و دریافت پاداش ورود روزانه و منظم، می‌توان سکه‌های بیشتری کسب کرد؛ اما با کمک پاداش‌هایی که همستر به‌صورت دیلی کمبو و کد مورس درنظر گرفته است، امکان جمع‌آوری شش میلیون سکه در روز وجود دارد.

کد مورس یا Daily Cipher، قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد تا هر روز یک عبارت مشخص را با استفاده از کد مورس وارد کنید و بلافاصله یک میلیون سکه رایگان درون‌بازی دریافت کنید.

کد مورس یک سیستم رمزنگاری است که برای ارسال پیام‌ها به شکل مخفیانه استفاده می‌شود، در این سیستم، هر حرف و عدد با یک ترکیب خاص از نقاط (.) و خطوط (-) نمایش داده می‌شود، به عنوان مثال، حرف A با دنباله نقطه و خط تیره (· —) نمایش داده می‌شود و حرف K با دنباله (· — — ·) نمایش داده می‌شود. این ترکیب‌ها برای هر حرف یا عددی یکتا و ثابت است.

کد مورس

در بازی همستر کامبت، به جای استفاده مستقیم از کد مورس سنتی، از ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی به عنوان روش ورود کد مورس استفاده می‌شود. برای نمایش نقطه، یک ضربه کوتاه و برای نمایش خط تیره، یک ضربه طولانی (نگه داشتن) استفاده می‌شود، این روش، برای کاربران بسیار جذاب بوده و با شرایط بازی سازگار است.

کد مورس در بازی همستر هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تغییر می‌کند. این کلمه رمز معمولاً یکی از واژه‌های مرتبط با بازی همستر کامبت یا دنیای ارزهای دیجیتال است.

با وجود این که خبر اضافه شدن توکن همستر کمبات به صرافی بایننس کاربران این بازی تلگرامی را امیدوار کرده بود، اما اکنون فردی به نام الکس که طراح و مدیر پروژه بازی Simple است در کانال تلگرامی خود با دو میلیون دنبال کننده، اعلام کرد که لیست شدن همستر کامبت احتمالا کنسل می‌شود، چراکه تیم همستر درگیری داخلی دارد و ممکن است پروژه منحل شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.