کدخبر :306238 پرینت
29 مرداد 1403 - 11:28

برخی از بازیکنانی در شأن استقلال نیستند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال از نظر امتیازی و روحی و روانی برد خوب و شیرینی برابر شمس آذر داشت، اما این بازی از لحاظ فنی چنگی به دل نزد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، صادق ورمزیار در ارزیابی از بازی استقلال برابر شمس آذر در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۲ بر یک شاگردان نکونام به پایان رسید، اظهار کرد: همیشه بازی اول، بازی مهمی است و استقلال از لحاظ امتیازی و هم از نظر روحی و روانی برد خوب و شیرینی برابر شمس آذر داشت. مهم کسب ۳ امتیاز این دیدار بود که این امر مهم تحقق پیدا کرد.

او گفت: مردم با این همه هزینه‌ای که استقلال برای جذب بازیکن کرد، انتظار بازی‌های بهتری از این تیم دارند. استقلال برابر شمس آذر از نظر امتیازی خیلی خوب بود اما از باب فنی این دیدار چنگی به دل نمی‌زد. امیدوارم در هفته‌های آینده شاهد بازی‌های بهتری از استقلال باشیم.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم ارنج ما برابر شمس آذر ارنج اصلی بوده باشد. در حقیقت استقلال در این بازی تیمی نبود که انتظار داشتیم. ارنج نامناسب بود و بازیکنان اصلی در این دیدار نبودند.

ورمزیار همچنین در خصوص تیم شمس آذر گفت: تیم دونده، جوان، گمنام و جویای نامی هستند که برابر استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. اکثر بازیکنان این تیم زیر ۲۳ سال هستند و آینده خوبی در انتظار این تیم است.

وی در پایان با بیان این که وقتی لیست استقلال را نگاه کردم متعجب شدم، تصریح کرد: وقتی لیست استقلال را دیدم تعجب کردم که چرا با دقت بیشتری بازیکنان انتخاب نشده‌اند. حتی نیمکت استقلال را که دیدم از بازیکنان خوب و قوی برخوردار نبودند. در لیست بازیکنانی را دیدم که در شان تیم استقلال نبودند و باید حالا حالاها بازی کنند تا در لیست استقلال قرار بگیرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.